UD Alleen nog maar kleine pakketjes?

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Ej,

Ik ben nu een tijdje bezig met UD, maar het valt me op dat ik de laatste tijd alleen nog maar knagertjes krijg die ik in een uurtje of twee a drie weghap.

Een tijdje terug waren ze veel groter (tot dagen aan toe rekenen).

Hebben jullie dat ook, of is dat toeval?

}:O Mooh! Als we maar genoeg voer krijgen!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 08 juni 2001 03:23 schreef MisterDon het volgende:
Ej,

Ik ben nu een tijdje bezig met UD, maar het valt me op dat ik de laatste tijd alleen nog maar knagertjes krijg die ik in een uurtje of twee a drie weghap.

Een tijdje terug waren ze veel groter (tot dagen aan toe rekenen).

Hebben jullie dat ook, of is dat toeval?

}:O Mooh! Als we maar genoeg voer krijgen!
Dat is zeer zekers interessant. Wat voor CPU heb je? Als je een tbird 1,5 gig hebt ofsow, dan begin ik daar nog niet aan :D . Dan duren die packets me nog veels te lang.

Enne...het saven. Is dat nog steeds elke 2%?
Niet idereen z`n PC staat 24/7 aan.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 22:10
ga slapan man :P

Volgens mij zijn de pakketjes ook een stuk kleiner geworden. In de FAQ is er dacht ik een stukje over geschreven.

De pakketjes zijn nu kleiner en het is nog wachten op het autasaven om de 2%

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 08 juni 2001 03:33 schreef MarcyDarcy het volgende:
ga slapan man :P

Volgens mij zijn de pakketjes ook een stuk kleiner geworden. In de FAQ is er dacht ik een stukje over geschreven.

De pakketjes zijn nu kleiner en het is nog wachten op het autasaven om de 2%
Zijn er al tekenen (in de bèta`s misschien) dat de save functie verbeterd gaat worden???

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 22:10
Dat zou je eingelijk aan Sequence (die was het toch?) moeten vragen. Die teste de alpha en de beta versies.

Anders dan weet Jeroon het ook wel.

Verwijderd

Moleculen die te lang duren worden na verloop van tijd overgeslagen. Deze worden pas weer uitgegeven zodra er een client met de veelgevraagde save-functie uit is. Voorlopig gaan blokjes nu dus vrij snel, maakt niet uit of er een MFH bij zit.

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

[zwaar offtopic]
Nemesis: leuke ondertitel *D
[/zwaar offtopic]

Keep Moooooo }:O ooohing :)

D3 char(s)

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:50
WU's worden voordat ze uitgegeven worden gesorteerd, en degene waarvan ze denken dat die lang gaan duren worden eruit gefilterd om later gedaan te worden. Ze weten echter niet zeker welke WU's groot zijn, dus er zullen nog best een aantal grote WU's tussen zitten.

De client saved bij mijn weten al een hele tijd om de halve procent (er wordt gesaved na ieder molecuul, er zitten 200 moleculen in een WU).

En de nieuwe client is nog niet in beta, dus misschien dat Wildhagen hier zijn licht even over kan laten schijnen? :)

http://www.donorofniet.nl/

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 08:31 schreef Blistimo het volgende:
[zwaar offtopic]
Nemesis: leuke ondertitel *D
[/zwaar offtopic]

Keep Moooooo }:O ooohing :)
Sorry, >:) kon het niet laten. Ben van de week verhuist (naar Rotjeknor dus) en die sig was van een spandoek wat we in Lloret del Mar tijdens een volleybal- annex zuiptoernooi bij ons hadden.

Verwijderd

Hij saved idd ieder 1/2 procent.
En met de WU's van dit moment is dat vrij snel achter elkaar.

De lange WU's slaat hij over en die komen pas weer als de save functie aangepast is.

Dus iedereen kan vanaf nu gewoon meedoen. Ook als je computer niet 24/7 aanstaat.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 03:29 schreef stokkie het volgende:

[..]

Dat is zeer zekers interessant. Wat voor CPU heb je? Als je een tbird 1,5 gig hebt ofsow, dan begin ik daar nog niet aan :D . Dan duren die packets me nog veels te lang.

Enne...het saven. Is dat nog steeds elke 2%?
Niet idereen z`n PC staat 24/7 aan.
Ik knaag 24/7 met een PIII 700@933 en met 256MB, schiet lekker op daarmee! :)

Verwijderd

De gold versie die nu draait heeft de volgende optie er in zitten.
een molecuul die meer dan 1.000.000 conformers heeft en langer dan 1uur loopt die wordt stop gezet en dan gaat de client verder met de volgende.
Dit is om de Long Runing Molecuuls (LRM) er uit te filteren die er door komen.
Let wel, hij moet aan bijde voldoen.

De nieuwste alpha versie heeft eindelijk de goede crash recovery functie er in zitten.
Na harde reset tijdens het werken van de client haalt hij geen nieuwe data meer op.
Verder blijft de tijd en het percentage op de laatste save punt terug komen, Inderdaat dit is per molecuul.
Ook zit sinds de 1.03f(2513)versie een extra programma in de client die een webside moet testen met een gesimuleerde handeling.
Dit stukje werkt pas echt van af 1.03f(2515). Vannacht rond 4.15UTC zijn de eerste reacties verwerkt.

De simulatie bestaat uit het iets in een shopping basket stoppen en er weer er uithalen bij zo'n koop site maar dan met een paar hondert computers tegelijk om te kijken of zo'n site hier tegen bestand is.

Ik hoop dat er wat dingen duidelijker geworden zijn.

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-01 23:29

Pierik

I'll be back!!!

Ik heb hem er net afgelopen week er vanaf gegooid omdat voor de zoveelste keer na een crash alle data weg was. En omdat het om de haverklap gebeurde dat ie gewoon meer dan 15 uur over 1% deed.

Misschien zet ik hem er in de toekomst wel weer op als de save functie verbeterd word.

Iracing Profiel

Verwijderd

Met een week of 2 zal deze nieuwe versie wel beschikbaar zijn als gold version.
Dit zijn namenlijk tebelangrijke verbeteringen om daar mee te lang te wachten.

Verwijderd

Er komt in deze versie ook een nieuw Protein voor.
Tyrosine Kinase, hij lijkt wat op de SOD maar het werk vliegt er door heen.
2x nieuw werk halen per uur op een P3-800 is dan heel goed mogenlijk.

Ik hoop dat deze zo vlug mogenlijk naar de gold status verheven wordt.
een paar wu's per dag doen op een p-90 is ook wel eens leuk.
Pagina: 1