windows 8.1 remote desktop probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• style2k
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 15:04
hoi

ik heb een probleem dat ik zo 123 niet opgelost krijg.
ik heb een laptop waar ik windows 8.1 op gezet heb . windows werkt goed maar de remote desktop app lijkt een probleem te hebben . als ik remote inlog op een andere windows 8 pc werkt het perfect . maar als ik trug geswitched ben naar me laptop en wil weer trug naar de remote connection lijkt het also de connectie steeds opnieuw gemaakt moet worden . soms moet je zelfs gewoon opnieuw in loggen en soms duurt dat ff . terwijl ik hetzelfde deed met mijn windows 8 en remote desktop en daar geen last had . ik kon heen en weer switchen wat ik wou en steeds zat ik gelijk op de remote pc . dit speelt dus sinds 8.1 heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen ??

bij voorbaat dank.

hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Wat is nu eigenlijk je probleem? Ik kan helaas uit je tekst je vraag / probleem herleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:29
Ik wil je graag helpen, maar wordt niks wijzer uit je text...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
Je hebt het over een app, maar ik ken alleen de versie die op je bureaublad draait. Helaas geen andere W8 pc om te testen, maar mer een 7 systeem heb ik deze problemen totaal niet.
Kan het misschien eraan liggen dat je op die laptop draadloos bent, en dus je router problemen heeft in plaats van W8.1?

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:08

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

authenticatie nivea van RDP wat lager zetten om te kijken of het probleem nog voorkomt ? Weet niet of je op network level authentication zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:30
probeer eens de desktop versie mstsc.exe...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:41
kraades schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:09:
probeer eens de desktop versie mstsc.exe...
staat ook gewoon in start...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Zoals als ik het begrijp uit je verhaal log je lokaal in op de client waarmee je een Remote Desktop connectie hebt, als je dat doet vervalt inderdaad de Remote Desktop verbinding en moet je opnieuw je Remote Desktop sessie opstarten, dat is normaal gedrag van Remote Desktop.

[ Voor 13% gewijzigd door Turdie op 20-01-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De post is erg onduidelijk, zowel voor wat betreft de situatie als voor wat betreft wat je zelf al hebt geprobeerd om het op te lossen / waar je zelf aan dacht maar wat niet voldoende werkt. Misschien zijn er ook wel relevante logboek-berichten op een van de twee PC's te vinden.

Ik stel voor dat je even opnieuw begint in een nieuw topic, waarbij je dan meteen wat helderder omschrijft hoe en wat. Let dan wat meer op de leesbaarheid van je verhaal, onder andere door ook hoofdletters te gebruiken. (En neem natuurlijk de tips / vragen in de posts hierboven alvast even mee).
offtopic:
Zet dan in de nieuwe topictitel ook even neer welk probleem je hebt, het woord 'probleem' hoort haast per definitie niet thuis in een topic omdat een groot deel van de topics een probleem of vraag betreft ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.