kan er iemand me aan een plan of dergelijke helpen om die multyplier dipswitch op het Asus A7M266 te solderen en hoe ik de instellingen moet gebruiken ?
wanhoop nabij
wanhoop nabij
NOOIT op een mobo gaan solderen, daar kunnen alleen ongelukken mee voorkomen.Op vrijdag 08 juni 2001 02:49 schreef Mitsurugi het volgende:
kan er iemand me aan een plan of dergelijke helpen om die multyplier dipswitch op het Asus A7M266 te solderen en hoe ik de instellingen moet gebruiken ?
wanhoop nabij
C:\>_
Ik heb ook lekker op me mobo gesoldeerdOp vrijdag 08 juni 2001 05:47 schreef vinnie_van_wham het volgende:
[..]
NOOIT op een mobo gaan solderen, daar kunnen alleen ongelukken mee voorkomen.
Voordat je het weet heb je lagen in de print verknalt en/of IC's kapot gemaakt.
En als het er niet op zit hebben ze dat niet gedaan om jou te pesten, maar omdat het misschien nog niet goed (genoeg) werkt ofzow.
Verwijderd
jah, solderen is leukOp vrijdag 08 juni 2001 08:30 schreef stokkie het volgende:
Nooit op je mobo, videokaart of whatever solderen? Why not. Als je een vast hand hebt, kan er weinig misgaan hoor.
Precies. Solderen is net zoiets als overklokken (alleen stoerderOp vrijdag 08 juni 2001 08:33 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
[..]
jah, solderen is leuk
je krijgt meer voor minder geld, enzow.
Dat is toch alleen maar een voordeel!
Geen inspiratie
| I've got permission to color outside the lines |