Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nieuwe 46 inch tv (±1000)

Pagina: 1
Acties:

• Wakez
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 23:22
Beste tweakers,

Ik ben van plan over een poosje uit huis te gaan en wil daarom alvast een nieuwe tv halen.

bij mij thuis hebben we op dit moment een Samsung eu40d8000. opzicht een hele mooie tv behalve beetje klein naar mijn mening.

• Heb een budget van rond de 1000 euro.
• Kijk veel film en series
• Gamen op mijn ps4.
• Geen witte tv.

ik heb al wat research gedaan en ben eigenlijk blijven twijfelen tussen 2 merken: Samsung en LG.

Eerst dacht ik ik neem de samsung 46f6640 (act prijs 1048). kwa kleuren en beeld snelheid leek het mij een aardige tv. De hogere 6800 kan ik niet in de winkels vinden en de 6510 is wit... voor de rest had de mediamarkt niet veel types van samsung (binnen prijs en specs) behalve de duurdere 7000 series of lagere 5000 series.

ik heb toch even op internet verder gezocht en daar lees ik over lg ook erg goeie dingen ( smart opties en beeld kwaliteit en passief 3d). Toch zie ik overal dat het werkelijke hz geen 100 of 200 is maar 50 !?

De dual play functie lijkt me wel erg cool voor dual screen op de ps4. maar is dit het waard ?

tips, ideeën, voorkeuren en/of aanbevelingen?

(was vergeten advies gevraagd in de title te zetten..)

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Met een budget van zo'n € 1.000 zou ik ook voor één van de genoemde plasma's gaan. In deze prijsklasse kun je voor je geld gewoonweg geen betere beeldkwaliteit in huis halen.

Met een beetje meer budget en wat onderhandelingstechniek zou je ook voor de 50 inch GT60 kunnen gaan. Hij is wat boven budget maar er kan altijd wel wat af als je een beetje je best doet. Deze is helemaal perfect; ook om te gamen.

• Wakez
maar jullie verkiezen plasma boven de led?

led niet veelzijdiger door alle smart functies ? is dat dual play niet interessant ?

had me nog niet zo verdiept in plasma.. x'D aangezien onze led echt super beeld heeft. maarja 8000 serie ligt wel buiten mijn budget..

• Dimens
Wakez schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:17:
maar jullie verkiezen plasma boven de led?
De beeldkwaliteit van plasma is nog altijd superieur aan LCD.
led niet veelzijdiger door alle smart functies ?
Nee. Dat is namelijk niet verbonden aan de techniek.
is dat dual play niet interessant ?
Ligt er maar net aan hoeveel waarde je eraan hecht. Heel interessant vind ik het niet aangezien de meeste games er niet voor gemaakt zijn.
had me nog niet zo verdiept in plasma.. x'D aangezien onze led echt super beeld heeft. maarja 8000 serie ligt wel buiten mijn budget..
De genoemde plasma televisies hebben op bepaalde punten een betere beeldkwaliteit dan de series 8 van Samsung tegen een lagere prijs.

• Wakez
hmm klinkt en ziet er wel aantrekkelijk uit. alleen energie technische zijn ze nadeliger toch? heb ik me laten vertellen.

50 inch is wel weer aardig groter dan 46 inch hmm. weet niet of dat praktisch is in een appartementje.

Oke zal het overwegen. weet ook niet of mediamarkt deze kan leveren.

maar als jullie led/lcd tv's zouden moeten adviseren ?

[ Voor 22% gewijzigd door Wakez op 19-01-2014 18:42 ]

• Dimens
Wakez schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:41:
hmm klinkt en ziet er wel aantrekkelijk uit. alleen energie technische zijn ze nadeliger toch? heb ik me laten vertellen.
Valt vandaag de dag heel erg mee. De huidige plasma televisie verbruiken minder energie dan de CCFL televisies in gelijk formaat uit 2010. Nog steeds meer dan de huiden LCD televisies, maar het gaat hier niet om enorme kosten. Ruw gemeten gemiddeld twee tientjes per jaar meer dan LCD.
50 inch is wel weer aardig groter dan 46 inch hmm. weet niet of dat praktisch is in een appartementje.
Dat valt in de praktijk heel erg mee. Zoveel groter is het niet.

• S1NN3D
  • Niet online
Voor een paar tientjes op jaarbasis haal je een betere beeldkwaliteit in huis. De meerkosten vallen dus wel mee en persoonlijk heb ik er dat graag voor over.

Sinds kort kijk ik ook naar een 50 inch scherm. Toen de tv uit de doos kwam vond ik deze toch wel groot ten opzichte van de 42 inch die er stond. Maar na een paar dagen ben je er al aan gewend en is het echt niet meer groot. Volgende keer kan er dus best wel weer een aantal inches bij. :+

• Wakez
Bij ons thuis hangt nu 40 inch en daar kan het ook wel 50 hangen alleen weet nog niet hoe groot het appartement wordt.

wat ik las was dat plasma niet zulke mooie contouren heeft als bij led. dat het toch stukje waziger is klopt dit of is dit meer bij oudere modellen.

20 euro extra energie is nog wel te overzien ja.

hebben plasma's ook smart hubs? opties zoals miracast enzo?

• S1NN3D
  • Niet online
Een plasma heeft sowieso de beste beeldkwaliteit. Er zijn ook smartfuncties aanwezig, voor wat het waard is want persoonlijk ben ik van mening dat dit allemaal zwaar over-rated. De moeite niet waard om je keuze van af te laten hangen.

• Wakez
ja plex of een media center zou wel handig zijn. kan mijn nas ernaar toe streamen anders moet ik weer media player kopen.

ik ga van de week wel even langs de locale mm even kijken.

• S1NN3D
  • Niet online
Houdt er rekening mee dat de MediaMarkt niet de ideale locatie is om tv's te vergelijken. Ten eerste staan ze onder een bak tl-licht dat de ervaring niet ten goede komt. Daarnaast staan de tv's in een winkelmodus met schreeuwende kleuren waar je in een thuissituatie knettergek van zou worden. Plus dat een eventuele verkoper jou een product zal proberen te verkopen waar ze meer marge op hebben. Op basis hiervan ga ik er dus vanuit dat het een Samsung zal worden. :+

• Wakez
De hierboven genoemde modellen zijn daar grote verschillen. Zie wel in framerate wat verschillen.
moet nog maar eens kijken hoe duurt de gt60 bij de mediamarkt zou zijn.

toch zit me de grote beetje dwars als ik een kamer krijg 40m2 dan ga ik wat beleven :p en 42 is stuk kleiner opeens.

Mocht ik niet voor de plasma gaan, enig advies op 46 inch led tv's? samsung 6640 ? lg ?

• S1NN3D
  • Niet online
Wakez schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:18:
Ik zou ook verder kijken dan MediaMarkt want het zal vrij eenvoudig zijn om een betere prijs te vinden.
Mocht ik niet voor de plasma gaan, enig advies op 46 inch led tv's? samsung 6640 ? lg ?
Persoonlijk ben ik niet van de lcd's. De W6 serie van Sony is vrij goed voor zijn geld. Mooie budget tv's. De W8-serie misschien ook. Hoe groter het lcd-paneel, hoe meer motion blurring; dat is wel een nadeel. Samsung ben ik niet van; veel te on-natuurlijke kleuren.

• Dimens
Wakez schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:38:
wat ik las was dat plasma niet zulke mooie contouren heeft als bij led. dat het toch stukje waziger is klopt dit of is dit meer bij oudere modellen.
Naast dat de contouren softwarematig worden bepaald, wordt dit ook niet gezien als mooi. Objecten gaan daardoor los van elkaar staan en dan krijg je een soort van kijkdooseffect. Lijkt me sterk dat je dit mooi vindt. Maar natuurlijk is het absoluut niet.

Een goed contrast is veel belangrijker. Met een goed contrast heb je kunstmatige scherpte door software niet nodig om objecten niet in elkaar te laten vervagen.
Wakez schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:18:
De hierboven genoemde modellen zijn daar grote verschillen. Zie wel in framerate wat verschillen.
De verschillen in beeldkwaliteit zijn niet zeer groot. De GT60 heeft een aantal voordelen tegenover de ST60 maar qua beeldkwaliteit is het geen wereld van verschil. De ST60 heeft namelijk al een zeer goede beeldkwaliteit.

Je zou eens de reviews van HDTVTest kunnen lezen. Die gaan diep in op de kwaliteiten van de televisies.

ST60 en GT60
toch zit me de grote beetje dwars als ik een kamer krijg 40m2 dan ga ik wat beleven :p en 42 is stuk kleiner opeens.
Dat verschil is echt maar heel klein.

• Wakez
Dimens schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:05:
[...]
De verschillen in beeldkwaliteit zijn niet zeer groot. De GT60 heeft een aantal voordelen tegenover de ST60 maar qua beeldkwaliteit is het geen wereld van verschil. De ST60 heeft namelijk al een zeer goede beeldkwaliteit.

Je zou eens de reviews van HDTVTest kunnen lezen. Die gaan diep in op de kwaliteiten van de televisies.

ST60 en GT60

[...]

Dat verschil is echt maar heel klein.
ga donderdag avond mooi even paar winkels langs om ze te bekijken.

input lag 42ms. ik dacht dat plasma voor het gamen veel dichter bij monitoren kwamen ?
voor de rest zie ik niet echt het verschil tussen de 2 behalve dat voor de testen andere maten zijn gebruikt?

Grootste verschil tussen st60 en gt 60?

• Dimens
Wakez schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:05:
[...]

ga donderdag avond mooi even paar winkels langs om ze te bekijken.

input lag 42ms. ik dacht dat plasma voor het gamen veel dichter bij monitoren kwamen ?
voor de rest zie ik niet echt het verschil tussen de 2 behalve dat voor de testen andere maten zijn gebruikt?
Over het algemeen wel ja. Helaas geldt dat niet voor de ST60 die een hogere input lag heeft. Niet abnormaal hoog, maar wel hoger dan we gewend zijn van plasma.
Grootste verschil tussen st60 en gt 60?
Het allergrootste verschil zit hem in de input lag. Van alle verschillen tussen deze twee televisies, die niet zo groot zijn, kan de input lag van de GT60 hetgeen zijn wat ervoor zorgt dat je deze televisie koopt en niet de ST60.

• Wakez
hmmm heb even gebeld met aantal winkels. alleen panasonic gaat wss stoppen met plasma's meeste winkels hebben alleen nog maar showroom modellen.. en kunnen niet meer bestellen x'D typisch iets voor mij :P

Dus moet toch naar andere tv's gaan kijken :P? nog enig advies ?

[ Voor 4% gewijzigd door Wakez op 21-01-2014 18:00 ]

• S1NN3D
  • Niet online
Op internet kijken. Er zijn nog genoeg winkels die gewoon plasma's kunnen leveren.

• Wakez
S1NN3D schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:53:
Op internet kijken. Er zijn nog genoeg winkels die gewoon plasma's kunnen leveren.
Ja wil het bij de mm halen. Ik Kijk ook rond 1000 euro, kost het me stuk minder :P Ze kunnen veel bestellen. alleen panasonic plasma's niet meer... x'D

Dit kan geen enkele webwinkel mij bieden. (ben nog arme student)

[ Voor 6% gewijzigd door Wakez op 21-01-2014 19:22 ]

• S1NN3D
  • Niet online
Sinds wanneer is de MM goedkoop?
Reken niet op de btw actie want plasma's zijn daarbij uitgesloten.

• Wakez
S1NN3D schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:30:
Sinds wanneer is de MM goedkoop?
Reken niet op de btw actie want plasma's zijn daarbij uitgesloten.
Mediamarkt kan goedkoop zijn (btw korting + werknemers korting) :p, Alleen heb zelf de ballen verstand van tv's. computer en telefoons is meer mijn ding.

Maargoed plasma's van panasonic rond 50 inch konden ze me niet leveren alleen demo modellen (ben ik geen fan van).

Dus blijft er geen andere keuze over dan voor een led te gaan. enig advies op het gebied van led ?

[ Voor 3% gewijzigd door Wakez op 21-01-2014 20:47 ]

• S1NN3D
  • Niet online
Wakez schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:45:
enig advies op het gebied van led ?
Ja, als het ff kan niet aan beginnen. :+

Maar als het echt perse moet, de W6 van Sony is een erg goede budget-lijn. De dure W9 serie is ook wel goed. Misschien is middenmoter uit W8-serie dan wel iets.

• Wakez
S1NN3D schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 07:32:
[...]

Ja, als het ff kan niet aan beginnen. :+

Maar als het echt perse moet, de W6 van Sony is een erg goede budget-lijn. De dure W9 serie is ook wel goed. Misschien is middenmoter uit W8-serie dan wel iets.
Geen samsung of lg ?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:18

mr.paaJ

generatie cmd+z

Als je rond de €1000 zoekt en personeelskorting kun krijgen zijn de 46F7000 en 46F8000 binnenkort erg interessant, vraag maar op je TV afdeling ;)

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Wakez
mr.paaJ schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:56:
Als je rond de €1000 zoekt en personeelskorting kun krijgen zijn de 46F7000 en 46F8000 binnenkort erg interessant, vraag maar op je TV afdeling ;)
haha klopt we hebben hier thuis nu ook D8000 staan. alleen ik zoek juist tv rond 1000 zonder korting :P heb budget (alleen niemand wist van mijn korting :P)

deze had ik gezien 46f6640 em zag ook wel paar lg's en sony's staan. dus was benieuwd wat mensen aan zouden raden voor dit bedrag.

vind smart hub functies van samsung wel chill (streamen plex enzo), de dual play van lg leek mij ook wel interessant :P en gewoon waar ik lekker op kan gamen en films kijken.

dus minder input lagg

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ah, €1000 normale prijs. Dan heb je inderdaad de F6640, W80x en LA6918. De LG is ook erg mooi maar misschien onnodig duur omdat hij alleen een mooier randje heeft dan de LA6608. 46F7000 is misschien net te doen? Komt (bij ons iig) zo'n €200 duurder uit dan de F6640.

Afhankelijk van je kijkpositie een lichte voorkeur voor de LG: betere kijkhoek van kleuren.
Smart kun je altijd omzeilen, aan beeldkwaliteit zit je vast.

• Wakez
Had van lg ook gehoord dat er een 708 ofzo is ? alleen die moesten ze dan bestellen was 1100 normaal ofzo ?

De 46F7000 is 1699 dus dan zit ik met korting op 1100 :P das te veel van het goede

• Wakez
Oke heb 2 tv's gezien die mij wel aanstonden.

LG 47LA7408 (Deze is erg goedkoop vergeleken met andere winkels) 899,-

Samsung 46F6640 1049,-

Kloot het dat deze tv's 200hz panelen hebben?

Iemand ervaring hiermee ? of op of aanmerkingen ? advies?

[ Voor 27% gewijzigd door Wakez op 24-01-2014 09:06 ]

• Wakez
Vanavond even langs verschillende winkels informatie inwinnen.

Usb met full hd film mee(meeste winkels hebben een slechte stream..)

• Dimens
Wakez schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:37:
Oke heb 2 tv's gezien die mij wel aanstonden.

LG 47LA7408 (Deze is erg goedkoop vergeleken met andere winkels) 899,-

Samsung 46F6640 1049,-

Kloot het dat deze tv's 200hz panelen hebben?
Nee, beiden hebben een 100Hz paneel.

• Wakez
Dimens schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:29:
[...]

Nee, beiden hebben een 100Hz paneel.
Zo apart mensen in de winkels zeggen allemaal 200hz..

Waar kan je deze informatie vinden?

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ik ben de officiële informatie nog nergens tegen gekomen eigenlijk.

Ik begin me ook steeds meer af te vragen of dat nu uiteindelijk wezenlijk verschil maakt? Met beeldverbeteringen uit komen topmodelen zoals de W905 en F8000 in de test van hdtvtest.co.uk net als de instapmodellen op een bewegingsresolutie van 300.

[ Voor 65% gewijzigd door mr.paaJ op 25-01-2014 10:50 ]

• Wakez
De verkopers zeiden dat lg het bij product presentatie verteld. 1 review hier op tweakers zegt 200

Maarja, ik ga mijn keuze maken tussen deze 2 toestellen.

De lg 1 100 euro goedkoper. Heeft meer features. Zoals dual play smart remote miracast. Maar passief 3d is geen full hd heb ik me laten vertellen.

En het leek in de winkel dat de samsung iets scherper was. De tekst van de mm waar de info opstaat. Leek op de samsung iets scherper.

Dus ben der nog niet uit xD...

• Wakez
Hier komt de lg reviews: LG's 55" LA7408: mooie tv met buggy software

Hmmm hier komt de lg er niet zo heel goed uit. Contrast en het 3d.. maar wel 100 euro goedkoper dan de samsung. 899 tov 1049 (lokale mm)

Iemand nog nuttig advies xD kom er nog niet uit... ??

• Dimens
Wakez schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:38:
[...]

Zo apart mensen in de winkels zeggen allemaal 200hz..

Waar kan je deze informatie vinden?
Die informatie kun je vinden op het internet en voor beeldpuristen zoals ik, is het ook zichtbaar.

Over de LG 47LA7408 wordt inderdaad vaak gezegd dat het om een 200Hz paneel gaat. Maar als je dieper op onderzoek uit gaat naar de techniek achter dit paneel, blijkt het paneel zelf 100Hz te zijn en wordt deze frequentie met behulp van Black Frame Insertion (BFI) door het aan- en uitschakelen van de achtergrondverlichting na iedere Hz de frequentie naar 200Hz gebracht. Heel leuk allemaal, maar uiteindelijk blijft het paneel 100Hz en is het niet vergelijkbaar met een echt 200Hz paneel.
mr.paaJ schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:44:
Ik begin me ook steeds meer af te vragen of dat nu uiteindelijk wezenlijk verschil maakt? Met beeldverbeteringen uit komen topmodelen zoals de W905 en F8000 in de test van hdtvtest.co.uk net als de instapmodellen op een bewegingsresolutie van 300.
Zonder beeldverbeteringen werkt een televisie met een 100Hz of 200Hz paneel dan ook op 50Hz. Beeldinterpolatie is immers nodig om deze hogere frequentie te behalen.

• Wakez
Dimens schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:37:
[...]

Die informatie kun je vinden op het internet en voor beeldpuristen zoals ik, is het ook zichtbaar.

Over de LG 47LA7408 wordt inderdaad vaak gezegd dat het om een 200Hz paneel gaat. Maar als je dieper op onderzoek uit gaat naar de techniek achter dit paneel, blijkt het paneel zelf 100Hz te zijn en wordt deze frequentie met behulp van Black Frame Insertion (BFI) door het aan- en uitschakelen van de achtergrondverlichting na iedere Hz de frequentie naar 200Hz gebracht. Heel leuk allemaal, maar uiteindelijk blijft het paneel 100Hz en is het niet vergelijkbaar met een echt 200Hz paneel.

[...]

Zonder beeldverbeteringen werkt een televisie met een 100Hz of 200Hz paneel dan ook op 50Hz. Beeldinterpolatie is immers nodig om deze hogere frequentie te behalen.
Het zelfde geld dan ook voor de samsung ook een 100 hz paneel ? (en voor deze prijs ga je denk ik geen echt 200hz vinden denk ik). maar 800 hz of 600hz is word toch ook goed geregeld door de tv al is het niet hardwarematig.

Hier lees ik dat het wel 200hz techniek is http://www.homecinemamaga...-la7909-en-la7408-series/ weet niet of het een betrouwbare bron is.

Ik was bij de bcc daar hadden ze de 6650 en 6670 staan. volgens de man is de 6640 ook precies het zelfde alleen ander voetstuk en lijst ? klopt dat ? kan het nergens vinden. wel dat het het geval is bij de 6650 en 6670.

ik hoorde dat de lg software wat buggy was rond de release (bron tweakers review) heb zelf niks kunnen merken in de winkel. zou dat geupdate worden?

zoals ik er nu voorsta ga ik beetje richting de lg. Ik heb op beiden de zelfde film afgespeeld en zag dat de samsung net iets scherper was. ietsjes meer contrast. maarja ik vroeg en in de winkel staan ze in de standaard instellingen. dus geen idee hoe zich dat verhoudt.

De lg heeft gewoon wat meer features en is 800hz (software matig) en gewoon 100 euro goedkoper.

t.o.v. de samsung die misschien net iets wat mooier contrast heeft (weet niet hoe je dat bij de lg kan bijstellen).

Dat passief 3d misschien geen full hd is. kan ik wss wel mee leven kijk bijna nooit 3d en geen idee of je het dan ook echt merkt.

iemand zei ook iets slims. Het zijn beiden gewoon goeie tv's (vooral voor mijn prijs) en als ze bij je thuis staan zie je het verschil toch niet meer.

Blijft moeilijke keus heb nog paar dagen om te beslissen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Wakez op 27-01-2014 00:02 ]

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

[b]Dimens schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:37

En als ik iets irritant vind, zijn het wel de interpolatiefouten. Voor mij zou de snelheid van het scherm dus misschien niet eens zoveel uit maken. Neemt niet weg dat ook zaken als contrast en standaard kleur ook beter wirden.

Samsung contrast is mooi als je er recht voor zit, LG behoudt kleur beter als je wat meer van opzij kijkt.

[ Voor 10% gewijzigd door mr.paaJ op 27-01-2014 00:43 ]

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

mr.paaJ schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:56:
Cashback!
http://www.samsung.com/nl...tour/actie-producten.html

In de tweakers pricewatch kun je ook sorteren op HZ en dan met beeldverbetering en zonder. Zo kun je selecteren op budget en op HZ.

• Wakez
Lg 47la7408 kost me 600

Samsung 46f6640 kost me 700.

Moet vandaag mijn beslissing maken.

Ik las bij de link dat het wel 200hz was maarja voor deze prijzen word het denk ik dan toch Niet 200hz.

Laatste advies?

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik snap niet helemaal dat je een TV gaat kopen als je nog niet weet hoe groot je gaat wonen. Zit je straks met een te kleine tv... lijkt me nou ook best irritant.

• Wakez
theHoff schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:56:
Ik snap niet helemaal dat je een TV gaat kopen als je nog niet weet hoe groot je gaat wonen. Zit je straks met een te kleine tv... lijkt me nou ook best irritant.
46 inch nou niet bepaalt klein :P? nou gezien wat ik aan huur zou willen uitgeven wordt het nooit meer dan 40m2 ofzo.. (ben nog maar een student)

en anders kan die altijd nog naar een slaapkamer.

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-11 18:22
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je als je uit huis gaat als eerste een TV van maar liefst 1000 euro koopt.
Wacht inderdaad tot je weet wat voor woning je hebt, kijk hoe het interieur eruit moet komen te zien, welke meubels en dergelijk, dan kan je ook zien of je de TV ideaal bij de ene muur kan plaatsen met kijkhoek vanaf de bank, of dat je gedwongen bent hem aan een kleinere muur te hangen, etc.

Bambu Lab P1S Combo

• Wakez
Nou omdat op dit moment de btw actie loopt. ik werk bij de mediamarkt wat erg voordelig is. en ik stop binnen enkele weken met daar werken.

En ik verwacht dat ik binnen 6 maand niet een tv met de zelfde specs kan krijgen voor dit geld. daarom doe ik dit.

• Wakez
Ik heb de keuze gemaakt. Ik ben voor de LG 47LA7408 gegaan.

Toch 100 euro verschil en kwa features lijkt het me gewoon heel cool. zat nog wel heel erg te twijvelen omdat de kleuren van samsung stuk feller waren. maakte alles ook wat minder natuurgetrouw.
Pagina: 1