Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

HP Pavillion G7 probleem

Pagina: 1
Acties:

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 20:47
De laptop van mijn schoonouders, een HP Pavillion G7, geeft de laatste tijd regelmatig een blauw scherm. Nadien start de laptop wer terug op, of je kan kiezen om in veilige modus op te starten.
Nu heb ik een paar weken terug Windows 7 opnieuw geïnstalleerd maar de blauwe schermen blijven terug komen, kan dit dan wijzen op een hardware probleem?. Vandaag heb ik eindelijk een foto kunnen maken want het is altijd maar een paar seconden dat zo'n scherm er is en meestal ben je dan net te laat. Ik weet niet of het altijd dezelfde foutmelding is of dat het altijd andere foutmeldingen zijn.
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn en eventuele oplossingen? Begin maart is de laptop 2 jaar oud dus moest het een hardware probleem zijn kan ik dit hopelijk nog binnen de garantie periode laten herstellen.
Hier de fotp:

Afbeeldingslocatie: http://i271.photobucket.com/albums/jj136/brugge1891/35a9912f-1de8-4e8e-ad83-111f57973f70_zps439ef82a.jpg

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 13:12
Gewoon lekker terug brengen, je hebt waarschijnlijk nog gewoon garantie dus gewoon lekker terug brengen.