Toon posts:

geen netwerkverbinding?

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Verwijderd

Topicstarter
hoi na de reparatie van mn laptop kan ikn nu geen verbinding maken met wifi?? Zelfs ethernet doet t niet?

Verwijderd

Topicstarter
er staat ''identificeren'' maar dan staat er zon driehoek ding bij de wifi

Verwijderd

Topicstarter
er staat onbekend netwerk.
heb al geprobeerd netwerk drivers t evinde voor de specifieke laptop.

iemand??

Verwijderd

Topicstarter
firewall nu ook al uitgeschakeld..

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Heb je de wijzig knop gezien rechtboven je post ? beter dan je topic om de 5 minuten kicken.

Je moet echt wat meer info geven wel ip krijg je, welk ip verwacht je. etc

[ Voor 5% gewijzigd door Fish op 19-01-2014 14:44 ]

Iperf

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 21:22
Leestekens

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Inderdaad een uiterst warrige manier van posten, het is al duidelijk gemaakt wat aan je berichtjes ontbreekt. Maar als ik na een reparatie iets op welk gebied dan ook problemen ondervind die ik van tevoren niet had, dan is mijn eerste stap teruggaan naar die reparateur. Dat vind ik de meest voor de hand liggende gang van zaken. Of heette die toevallig Beun de Haas? Als dat het geval is, geef ik je natuurlijk heel weinig hoop. Indien dat niet het geval is, dan werkt één telefoontje misschien wel verhelderend.

Edit:
Kritiek? Oké, maar zoals in onderstaande reactie hoeft nou ook weer niet. TS is vast wel bereid om voortaan z'n probleem iets helderder te presenteren. Althans, ik neem aan dat hij het op prijs stelt om geholpen te worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Techneut op 19-01-2014 19:36 ]

Verwijderd

Oftopic: Geen moeite doen voor je post --> Geen moeite door mensen die willen helpen.

Ontopic: Koop een nieuwe laptop -__-

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dit is niet je persoonlijke helpdesk.
Als je een topic probeert te starten, lees dan eerst even de FAQ door : Het algemeen beleid #topicplaatsen

Als ik zou je posthistorie bekijk, ziet die er aardig belabberd uit, met meer 1 doel : tweakers als helpdesk gebruiken.
An sich niets mis mee, maar dan zul je op zijn minst moeite in een fatsoenlijke topicstarte moeten steken.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.