Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Judith123
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-08-2021
Ik twijfel tussen een Samsung Galaxy S advance, Galaxy S3 mini of een Huawei Y300.

Welke raden jullie aan?
wat ik er mee doe? bellen (haha), Facebook, whatsapp, nieuws bekijken, navigatie voor in de auto en wat spelletjes zoals Candy Crush, Hayday etc. Af en toe maak ik er wat foto's mee.
Ik wil een 4 inch scherm omdat ik niet erg grote handen heb en hoe groter hoe eerder dat ding uit mijn handen glijdt.

Ik wil niet dat ik straks bepaalde apps niet meer kan downloaden omdat ik een te oude Android versie heb.
Kun je 1 van deze telefoons upgraden naar nieuwere versies?
Ik hoorde pas dat bv het spel Hayday het vaak niet op de Samsung toestellen doet?

Welke raden jullie aan??

groet Judith

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:22
Moto G ook overwogen?
Wel 4.5 inch, maar zonder twijfel beste smartphone die in nederland verkrijgbaar is voor 180-200 euro.

• Judith123
Ik had een 4.5 inch. Voor mij echt te groot.
Ik wil dus echt graag een 4 inch
Maar ik zal ff kijken ook

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

Verwijderd

Xiaomi Mi2s? Xiaomi Red Rice ( Hongmi?) Moto G? Van die drie is de Mi2s het beste en de andere twee zijn goede bang-for-buck.

Low-end Samsung spul is gewoon troep en moet je niet halen. Dus geen S3 Mini, Advance, Core, Duo of wat dan ook.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2014 13:00 ]

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-11 16:08
Wat betreft langere ondersteuning is misschien Windows Phone een optie, bijv. de Nokia Lumia 520? Tevens zeer goede offline navigatie. Ik heb geen idee hoe het zit met spelletjes als Candy Crush.
Naar mijn idee hoef je van low-end Android-phones vaak niet veel qua updates te verwachten.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04:44

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:57:
Low-end Samsung spul is gewoon troep en moet je niet halen. Dus geen S3 Mini, Advance, Core, Duo of wat dan ook.
Lekker onderbouwd ook. Ze zijn langzamer maar wil niet zeggen dat het troep is. Het zijn leuke tienertelefoons, vooral goed voor muziek luisteren, Whatsappen e.d. Wil je meer dan moet je inderdaad verder kijken.

"When you grow up your heart dies"

• Judith123
Ik ben geen tiener ;). Dus dan wordt de Samsung het dus niet?
Ik hoor altijd dat Windows weinig apps heeft. En ik moet zeggen: ik vind altijd wel leuk om in de Playstore te kijken wat er nieuw is.. (had een Iphone, maar een nieuwe zit boven mijn prijsklasse)

• Judith123
Niemand noemt de Huawei? Is dat niks?

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Judith123 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:17:
Niemand noemt de Huawei? Is dat niks?
Als comptabiliteit, updates of duurzame kwaliteit van de behuizing je vereisten zijn, is er weinig reden om de huawei te verkiezen boven de samsungs.

| live and give like no one else |

Pagina: 1