Hallo. Ik ben op zoek naar jullie hulp voor een goede samenstelling voor een krachtig werkstation waarmee ik onder andere goed kan renderen, animeren, video's bewerken en monteren (full hd) en gamen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben voornamelijk bezig met animatie + modellen in Cinema 4D en Maya en sculpten in Zbrush, en natuurlijk het uitrenderen van deze animaties. Daarnaast wil ik video's bewerken en werken in Photoshop. Ook speel ik graag games zoals Assassin's Creed: Black Flag, Sleeping Dogs, Battlefield 3/4 en DayZ Standalone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500/€1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb twee Samsung LS24a300 monitors, een usb toetsenbord, logitech G400 muis en Philips luidsprekers die ik graag wil gebruiken op het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles op hierboven genoemde na.
Heb je nog bepaalde voorkeuren/eisen/wensen?
Natuurlijk wil ik het zo stil en zuinig mogelijk houden. Ik ben ook van plan om duel screen te gebruiken.
Ga je overclocken?
Nee.
Mijn kennis is een beetje beperkt, maar ik heb hier een wenslijst gemaakt. Ik ben natuurlijk bereid om hem volledig aan te passen als het overkill of underkill is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben voornamelijk bezig met animatie + modellen in Cinema 4D en Maya en sculpten in Zbrush, en natuurlijk het uitrenderen van deze animaties. Daarnaast wil ik video's bewerken en werken in Photoshop. Ook speel ik graag games zoals Assassin's Creed: Black Flag, Sleeping Dogs, Battlefield 3/4 en DayZ Standalone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500/€1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb twee Samsung LS24a300 monitors, een usb toetsenbord, logitech G400 muis en Philips luidsprekers die ik graag wil gebruiken op het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles op hierboven genoemde na.
Heb je nog bepaalde voorkeuren/eisen/wensen?
Natuurlijk wil ik het zo stil en zuinig mogelijk houden. Ik ben ook van plan om duel screen te gebruiken.
Ga je overclocken?
Nee.
Mijn kennis is een beetje beperkt, maar ik heb hier een wenslijst gemaakt. Ik ben natuurlijk bereid om hem volledig aan te passen als het overkill of underkill is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4930K Boxed | € 498,30 | € 498,30 |
| 1 | Asus P9-X79 Pro | € 264,65 | € 264,65 |
| 1 | MSI GeForce GTX 780 Gaming | € 434,50 | € 434,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | Lian Li PC-7HX (internal black) | € 89,47 | € 89,47 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Kingston HyperX KHX16C9K2/16X | € 155,15 | € 155,15 |
| 1 | Cooler Master GX 550W | € 59,65 | € 59,65 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.655,12 | |