Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik heb een probleem met mijn internet op de Sony Experia Go. Ik denk dat bijna niemand die probleem heeft, aangezien ik het niet op google kan vinden. Ik heb sinds een tijdje een probleem dat als ik thuis zit met Wifi (of ergens anders met Wifi of een internetverbinding) en ik moet even naar buiten (waar geen wifi is) of mijn wifi valt even weg, dat ik als ik weer internetverbinding moet maken heel mijn telefoon opnieuw moet opstarten en verbinding moet maken. Anders doet internet het niet meer. Ook als ik probeer mijn internet uit te vinken of iets dergelijks werkt dit niet. Telkens moet ik hem opnieuw opstarten... Dit heb ik nu al zo'n 4 maanden gedaan, maar ben er nu wel klaar mee!

Weet iemand een oplossing? Dan hoor ik het H E E L graag!

Met vriendelijke groet, Wouter.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Telefoon laten repareren ?

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik dit niet zelf kunnen oplossen? Ik heb hem al een keer laten maken en toen was hij, voor iets heel kleins, 5 weken weg..

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Als het een softwarematig probleem is, zou je hem kunnen laten herstellen naar de fabrieksinstellingen.

[ Voor 7% gewijzigd door Onbekend op 18-01-2014 23:20 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
Onbekend schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:20:
Als het een softwarematig probleem is, zou je hem kunnen laten herstellen naar de fabrieksinstellingen.
Ik neem aan dat dan alle bestanden vanaf mijn telefoon worden verwijderd?

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:24:
[...]

Ik neem aan dat dan alle bestanden vanaf mijn telefoon worden verwijderd?
Heb je fabrieksherstel nog niet geprobeerd dan ?

Is zo'n beetje het eerste wat je zou moeten doen, helemaal in de afgelopen 4 maanden. En ja, dat gaan alle gegevens er af. Gewoon een backup maken van je data en later terug zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Oke ga ik proberen. Ik ben nogal een leek in deze dingen :P Maar gaan dan ook de gegevens van mijn Simkaart af, of hoef ik me daar geen zorgen over te maken?

• PilatuS
  • Niet online
Gegevens op de SIM blijven bestaan. Alles op de interne SD kaart wordt verwijderd. Even goed opletten dat je al die mappen doorloopt en een backup van alles maakt. Alle apps die er op staan worden ook verwijderd dus kan het handig zijn even wat screenshots te maken van wat je precies allemaal hebt en waar het staat op je homescreens. Dit vind ik persoonlijk handig om de telefoon weer te maken zoals ie was. Voor de zekerheid kan het natuurlijk nooit kwaad om de SIM en losse SD kaart te verwijderen. Dit is net zoiets als de HDD's loskoppelen waar data opstaat als je Windows gaat installeren. Nodig is het niet maar dan weet je zeker dat het goed gaat.

Er zijn ook programma's zoals Titanium Backup waarmee je een backup van alles kan maken. Ik weet alleen niet of dit ook werkt zonder root toegang, zo niet even kijken of het ook anders kan.

[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 18-01-2014 23:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt! Ik heb bij m'n telefoon het programma Sony PC companion waarmee je een backup kan maken. Dat is wel voldoende denk ik, want het is van Sony zelf. Ik maak nu een backup en hopen dat fabrieksinstellingen genoeg zijn!!

• PilatuS
  • Niet online
Wanneer een probleem na een volledige reset nog bestaat moet het bijna wel hardwarematig zijn. Als het teminste geen bekend probleem is waar een fix voor bekend is. Mocht het probleem er staks nog zijn word het helaas toch opsturen.

Verwijderd

TS geeft aan dat het probleem zich thuis voordoet maar verteld niet of het probleem zich ook op andere wifi netwerken voordoet. Als dit namelijk niet het geval is, kan het best zijn dat het aan zijn/haar router(instellingen) ligt. Een wifi scan kan bijvoorbeeld laten zien of een bepaald netwerkkanaal te druk is.

Verwijderd

Topicstarter
Het is ook met andere verbindingen. Overal. Dat heb ik ook vermeld ;)

Verwijderd

Topicstarter
OOOOPGELOOOOST :D

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Even vermelden hoe is wel zo netjes

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• PilatuS
  • Niet online
reyals schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:18:
Even vermelden hoe is wel zo netjes
Hij ging fabrieksherstel proberen dus dat zal het wel opgelost hebben.
Pagina: 1