Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn Sony Ericsson en kom er zowel met de handleiding, als via Google niet uit wat het is, dus hopelijk ben ik hier op de juiste plek!

Ik heb de telefoon Sony Ericsson Xperia X10 mini pro. (tweedehands aangekocht, maar wel teruggezet op fabrieksinstellingen) Superfijne telefoon (is al mijn tweede exemplaar!)

Helaas heb ik problemen met enkele Apps in combinatie met het netwerk.

Bij YouTube geeft hij de volgende melding:

"Attn
Er is geen netwerkverbinding op dit moment. Probeer het straks nog een keer."

Nouja, dat straks is inmiddels al aardig verlopen, want dit bericht geeft hij al sinds ik hem heb! (3 weken) 8)

Bij TrackID (app om liedjes te herkennen) geeft hij aan: "Geen netwerkdekking"

Mijn WI-FI staat aan (kan ook gewoon internetten en WhatsAppen etc). Ik heb geen internetabonnement, dus geen 3G.

Een andere simkaart heb ik al geprobeerd, maar dan geeft hij dezelfde meldingen. Deze simkaart zat ook in mijn vorige telefoon en daar had ik geen problemen, dus ik verwacht niet dat het aan de simkaart ligt. (Volgens de handleiding zou dat een oorzaak kunnen zijn)

Ik heb hem uiteraard ook al (meerdere keren) aan en uit gezet, maar helaas wil ook dat niet helpen!

Ik ben heel benieuwd of jullie nog andere ideeën hebben! Dit is toch wel zonde, want ik gebruik deze Apps normaalgesproken best veel!

Alvast ontzettend bedankt voor het meedenken!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Mijn advies zou zijn om de telefoon up of down te graden naar een officiele versie van android 4.0, met de juiste radio. Of de apps te herinstalleren.

| live and give like no one else |

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie!
Ik ben een leek op dat gebied (vrouwen he..), hoe zou ik er een andere versie van android op kunnen zetten?

De apps herinstalleren gaat niet lukken, want deze staan er 'vast' op (kunnen niet verwijderd worden). (of daar moet ook weer een handigheidje voor zijn?!)

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg nog steeds niet uitgevonden hoe het komt dat mijn telefoon deze meldingen geeft!
Heeft iemand nog tips of ideeën?