shooter gezocht voor oude computer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nog al slechte computer dat geef ik toe. Maar is er een game als bijvoorbeeld battlefield 3 met veel wapens en accesoires voor die wapens zoals scopes enzovoorts.
Mijn specs zijn als volgt.
Intel pentium dualcore 2,6ghz
Nvidea geforce 7050 onboard videokaart 512mb
Ram 2gb

Ik heb 3 harde schijfen dus moet nog wel wat ruimte vrij krijgen indien nodig.

Ook heb ik nog een msi videokaart liggen maar die heeft 256mb en bijvoorbeeld geen shaders.
De computer is een acer veriton m264 volgens mij
Iemand sugesties behalve een nieuwe kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:57
Ik heb geen sugestie, maar wel een suggestie: een nieuwe pc bouwen/kopen. Met deze onboard grafische kaart en het geheugen in je pc (waarschijnlijk ook wel de processor) ga je geen nieuwe games spelen (die aan jouw 'met veel wapens en acceSsoires voor die wapens zoals scopes enzovoorts' eisen voldoen)

Ik zou zeggen, kijk hier eens.

[ Voor 75% gewijzigd door 6pack15 op 18-01-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lassieman
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-01 22:15
Je zou Operation 7 kunnen proberen. Speelde ik vroeger wel eens, het is f2p en je kan je wapens customizen. Vraag me af of het nog veel gespeeld wordt, maar je kan iig even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Heb je zelf al wat gevonden? Een beetje meer inzet tonen mag ook wel. Daarnaast zou ik je ook aanraden om je TS wat duidelijker te maken, want ik gok nu maar dat je een spel zoekt met veel verschillende wapens en veel customizability, maar dat raad ik ook maar

Daarnaast zou ik je echt willen aanraden om een nieuwe PC, of in ieder geval een nieuwe videokaart te kopen, want deze zal vrijwel niets kunnen spelen. Ik denk dat je blij moet zijn als je daar HD video mee kan afspelen. Daarnaast zul je met deze specs ook weinig games vinden die veel customizability hebben, want dat kost gewoon (wat) rekenkracht, en in de tijd waarin die games werden gemaakt (want laten we eerlijk zijn, je zoekt oude spellen, nieuwe draaien niet op je PC) werd dat niet gedaan.

Misschien kan je een oude counter strike proberen? Maar ik denk eigenlijk dat dat al niet draait op je PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oh sorry was mijn eigen insteek vergeten.
ik heb zelf al wel een poosje gezocht en kwam uit op artic combat. wat helehaas niet meer bestaat. op ultralow kon ik het nog net spelen en het was best wel nice.

maar bedankt voor de suggesties van operation 7 bijvoorbeeld. dat ziet eruit als iets wat ik zoek. ga ik zeker downloaden. voor de rest ben ik nooit fan geweest van couterstrike. mis het tdm in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:57
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 21:01:
oh sorry was mijn eigen insteek vergeten.
ik heb zelf al wel een poosje gezocht en kwam uit op artic combat. wat helehaas niet meer bestaat. op ultralow kon ik het nog net spelen en het was best wel nice.

maar bedankt voor de suggesties van operation 7 bijvoorbeeld. dat ziet eruit als iets wat ik zoek. ga ik zeker downloaden. voor de rest ben ik nooit fan geweest van couterstrike. mis het tdm in het spel.
Cs 1.6 heeft ook dm servers, net zoals cs:s en cs:go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

Counterstrike Source proberen?

En probeer inderdaad, desnoods heel goedkoop, op de V&A een systeempje te scoren.

Of gooi een goedkope videokaart, een GT610 ofzo (+-35 EURO) in je huidige pc., kan je iig een aantal spelletjes spelen op je huidige pc.

Of bijvoorbeeld deze: pricewatch: Club3D Radeon HD 6450 Noiseless Edition

Het zijn allebei zeer budget kaarten. Maar het zal iig voorkomen dat je games van 10 jaar oud op ultra low moet spelen.

Hier bijvoorbeeld iemand die Modern Warfare 2 speelt op een 6450 en ook een Dual Core.

YouTube: Modern Warfare 2 on AMD Radeon HD 6450 1GB, Intel Pentium D 3.0GHz, 3GB DDR2 RAM

[ Voor 158% gewijzigd door Momentumlol op 18-01-2014 21:22 ]

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:30
Probeer de allereerste Doom of Quake misschien lukt dat.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:24
Delta force - land warrior?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Delta force - land warrior ziet er leuk uit. had net al even operation 7 geprobeerd. qua wapens super tof alleen de game speelt voor geen meter. nog meer sugesties?
counter strike ga ik ook nog wel even aan zien te komen dan. en dat kaartje zag er ook mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-09 14:58

MikeVM

- Baloo -

CoD mw2?
CS:S?
CS 1.6?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

CoD MW2 gaat met zijn huidige PC nevernooit werken. TS moet het namelijk rooien met een onboard GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:49

nFo

Duty Calls

[video]http://www.youtube.com/watch?v=d7r9RqWBdl8"]YouTube: Duty Calls[/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

In een topic over oude shooters mag Unreal Tournament natuurlijk nooit ontbreken, als is het weinig Battlefield-achtig. En natuurlijk hebben de Battlefield en Call of Duty series ook wel oudere iteraties. Wat me eraan doet denken dat ik echt een keer weer eens Battlefield Vietnam en 1942 op mijn PC moet gooien.
Als je echt wapens wil customizen zit je misschien met de koude kleren. Bij Battlefield 2 en 2142 heb je unlockables, weet alleen niet of je GPU dat aan kan want de GeForce 7xxx serie is wel heel oud, maar unlockables/customization zijn wel redelijk moderne concepten.

[ Voor 30% gewijzigd door Amanoo op 18-01-2014 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja batllefield 2 en 2142 heb ik. best wel leuk maar inderdaad gen customization.
wat ik wel zoek. verdere sugesties zijn welkom natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Waar jij naar op zoek bent zijn spellen zoals modern warfare 2, black ops, crysis etc.

Echter zul je dergelijke games die speelbaar zijn op je pc niet vinden. Voor dergelijke spellen heb je gewoon een basic videokaartje nodig.

Dus ik zou zeggen, doe een kleine investering (30 eur) en ga lekker de games spelen die je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Haal je gratis origin binnen, zoek even naar de bf1942 demo, dat is de full game, dan kun je je lol op..
Wrs zijn alle gratis mods zoals forgotten hope ook nog te vinden, dan heb je some serieus fps gaming en die vga kaart zal t ook nog wel trekken ;)

happy fraggin' ;)

BF2 demo is ook nog in het wild te spelen, ook best lachen die map...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Quake Live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Quake 3 en dan ut(r) mod (urban terror). Of unreal tournament (ook wel ut genoemd als afkorting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:22

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Ik speel zelf al jaren Medal of Honor Allied Assault op een oud stock Packard Bell systeem.
Genoeg animo online, TDM servers, en genoeg mods te downloaden. Let wel op dat de server waar je speelt deze toestaat.

Ook de uitbreidingen Spearhead en Breakthrough werken prima.

Voor alle drie de games kun je niet al je graphic settings op advanced zetten, maar medium tot high werkt voor mij prima.

Specs van m'n systeem weet ik niet uit m'n hoofd, maar verwacht er niet al te veel van.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Battlefield Heroes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urban terror? is nog gratis ook en der zijn veel mods en veel gasten die het online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:58
Tactical ops

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:55

DjVe

Hatsaflats!

Ghost Recon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:05
Global Operations vroeger veel gedaan, misschien ook een optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal alle spellen even bekijken. Maar hebben ze ook allemaal veel wapens en customizing mogenlijkheden
Pagina: 1