Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:22
Hallo allemaal,

Ik heb de lumia 920 sinds een maand of 3 en heb een probleem met dit toestel: De warmte productie. Als ik een spel doe voor ~20 minuten is de telefoon echt gewoon vreselijk heet geworden een keer na een erg erg lange sesse ( 3uur) was hij echt gewoon GLOEIEND heet. Nu wil ik weten of jullie ook problemen hebben of hoe je het kunt oplossen/beter maken.

Dankjewel
Patrick

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Dit is normaal gedrag. De SOC wordt warm als je veel rekenkracht nodig hebt. (zit aan de bovenkant van het toestel) Kan verder geen kwaad.

[ Voor 13% gewijzigd door Whatson op 18-01-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pataar
Whatson schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:49:
Dit is normaal gedrag. De SOC wordt warm als je veel rekenkracht nodig hebt. (zit aan de bovenkant van het toestel) Kan verder geen kwaad.
dat snap ik maar deze wordt echt gewoon zoooo warm dat je hem bijna niet meer vast kunt houden en misschien kon ik er iets aan doen. mijn oude telefoon werdt niet zo warm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Blazen, spel uitzetten of aan wennen.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Wees blij. De winter komt er aan.
Als je denkt dat het echt te warm wordt, dan moet je bij een Nokia Service Point langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Pataar, je moet Nokia bellen en om een vervanging vragen. Dit is niet goed, had ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pataar
Atila schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:06:
Pataar, je moet Nokia bellen en om een vervanging vragen. Dit is niet goed, had ik ook.
Is dat ook mogelijk met een italiaans toestel? ik heb een nederlandse besteld bij poppe.nl(lijkt goedkoop maar bagger service) maar heb een italiaanse gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 22:05
Ja, hen service is voor toestellen uit elk land. Je moet hem gewoon aanmelden bij Nokia en dan wordt hij door UPS opgehaald.

Dat warmteprobleem is overigens normaal. Die van mij wordt onder bepaalde omstandigheden ook heel erg heet.
Pagina: 1