Beste Tweakers,
Ik game nu alweer een tijdje op een LG27EA73, echter wil ik deze gaan vervangen. Mede door de nieuwe technologie die tegenwoordig in een monitor zitten.
Zoals in de titel staat vermeld gebruik ik dit scherm voor zowel console als pc gaming. Echter zal het meeste op de console gebeuren, namelijk mijn Playstation 4. Mijn LG27EA73 zal voornamelijk gaan dienen op de PC.
Eisen : 1-2 MS reactietijd.
27'' of groter.
Maximaal €500,-
Huidige monitor :
Eigen research :
Echter is er nog weinig bekend over de launch van het Asus scherm, de adviesprijs staat momenteel op $799,- maar of hij daarvoor ook in Nederland / Europa komt is onduidelijk. Zijn er nog schermen die ik over het hoofd zie?
Graag hoor ik van jullie!
Roland
Ik game nu alweer een tijdje op een LG27EA73, echter wil ik deze gaan vervangen. Mede door de nieuwe technologie die tegenwoordig in een monitor zitten.
Zoals in de titel staat vermeld gebruik ik dit scherm voor zowel console als pc gaming. Echter zal het meeste op de console gebeuren, namelijk mijn Playstation 4. Mijn LG27EA73 zal voornamelijk gaan dienen op de PC.
Eisen : 1-2 MS reactietijd.
27'' of groter.
Maximaal €500,-
Huidige monitor :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | LG 27EA73LM-P Zwart | € 255,- | € 255,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 255,- | |
Eigen research :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Swift PG278Q Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | BenQ XL2720T Zwart | € 393,- | € 393,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 393,- | |
Echter is er nog weinig bekend over de launch van het Asus scherm, de adviesprijs staat momenteel op $799,- maar of hij daarvoor ook in Nederland / Europa komt is onduidelijk. Zijn er nog schermen die ik over het hoofd zie?
Graag hoor ik van jullie!
Roland