Gamertag verplaatsen naar een ander account.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 21:52
Met de komst van Windows 8 heb ik een nieuw outlook.com adres aangemaakt. Volgens mij ooit eens voor de muziekdienst daarvoor een gamertag geactiveerd. Recent een tweedehands Xbox 360 gekocht. In het verleden heb ik al eens Xbox Livergamertag aangemaakt op een mailadres dat ik nu niet meer kan bereiken (ik kan de mail niet meer lezen). Voor het gemak noem ik dit even account X. Wachtwoord weet ik nog wel vandaar dat ik er nog wel mee kan inloggen op de Xbox 360 en dus kan gamen. Aantal games (zoals Bf1943) hangen nog aan dit account. Ik zou graag de gamertag van account X willen verplaatsen naar het outlook.com dat ik vandaag de dag dagelijks gebruik.

Helaas ben ik hier al een poosje mee bezig. Ik probeer dit te realiseren met de FAQ van microsoft: Een gamertag verplaatsen naar een andere Microsoft-account. Naar mijn weten voldoe ik aan alle eisen. Het account (account Y) waar ik de gamertag naar wil verplaatsen is al bijna een jaar oud, er hangt geen gamertag aan en toch krijg ik iedere keer de melding. "Sorry, we can't change your Microsoft Account right now. For more info, go to Xbox.com/AccountSwap"

Zijn er hier Tweakers die hier ervaringen mee hebben? Hoe kan ik dit oplossen?

Ik wil graag de gamertag van Account X naar mijn outlook.com account verplaatsen. Daarvoor moet wel eerst de gamertag van het outlook.com account verplaatst/verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:45
Ik zou telefonisch even contact opnemen met ze. Mogelijk kan een medewerker meer info geven waarom het niet lukt.

zie: https://support.xbox.com/...fferent-microsoft-account

Hier vind je de contact details.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
ongeveer een half jaartje geleden wou ik ook mijn gamertag verplaatsen naar een nieuw E-Mail adres, na ongeveer een week proberen was het gelukt om mijn gamertag te verplaatsen, helaas gebeurde dit op hetzelfde moment toen microsoft van points naar echt geld ging.
Ik kon toen een aantal dagen niet inloggen, en sindsdien kan ik nu ook niet meer op xbox.com inloggen of iets downloaden op mijn xbox.
Lang verhaal kort ik heb uiteindelijk een nieuw xbox account aan moeten maken en met alles opnieuw beginnen.
Nu probeerde ik laatst mijn nieuwe gamertag te verplaatsen naar een nieuw E-Mailadres en kreeg ik een ook een foutmelding.
Hierdoor heb ik het maar geaccepteerd dat ik moet leven met deze gamertag op dit account, omdat ik niet nog een keer opnieuw wil beginnen.
Misschien dat als je Microsoft persoonlijk om hulp vraagt dat ze je wel zullen helpen het te veranderen op betere of andere manier.
Ik vind het te veel werk om te gaan bellen of te moeten wachten tot er iemand is om mee te chatten.
Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen, ik heb alle info over dit onderwerp geprobeerd te geven, laat het weten als je nieuws hebt. :)