Met de komst van Windows 8 heb ik een nieuw outlook.com adres aangemaakt. Volgens mij ooit eens voor de muziekdienst daarvoor een gamertag geactiveerd. Recent een tweedehands Xbox 360 gekocht. In het verleden heb ik al eens Xbox Livergamertag aangemaakt op een mailadres dat ik nu niet meer kan bereiken (ik kan de mail niet meer lezen). Voor het gemak noem ik dit even account X. Wachtwoord weet ik nog wel vandaar dat ik er nog wel mee kan inloggen op de Xbox 360 en dus kan gamen. Aantal games (zoals Bf1943) hangen nog aan dit account. Ik zou graag de gamertag van account X willen verplaatsen naar het outlook.com dat ik vandaag de dag dagelijks gebruik.
Helaas ben ik hier al een poosje mee bezig. Ik probeer dit te realiseren met de FAQ van microsoft: Een gamertag verplaatsen naar een andere Microsoft-account. Naar mijn weten voldoe ik aan alle eisen. Het account (account Y) waar ik de gamertag naar wil verplaatsen is al bijna een jaar oud, er hangt geen gamertag aan en toch krijg ik iedere keer de melding. "Sorry, we can't change your Microsoft Account right now. For more info, go to Xbox.com/AccountSwap"
Zijn er hier Tweakers die hier ervaringen mee hebben? Hoe kan ik dit oplossen?
Ik wil graag de gamertag van Account X naar mijn outlook.com account verplaatsen. Daarvoor moet wel eerst de gamertag van het outlook.com account verplaatst/verwijderd worden.
Helaas ben ik hier al een poosje mee bezig. Ik probeer dit te realiseren met de FAQ van microsoft: Een gamertag verplaatsen naar een andere Microsoft-account. Naar mijn weten voldoe ik aan alle eisen. Het account (account Y) waar ik de gamertag naar wil verplaatsen is al bijna een jaar oud, er hangt geen gamertag aan en toch krijg ik iedere keer de melding. "Sorry, we can't change your Microsoft Account right now. For more info, go to Xbox.com/AccountSwap"
Zijn er hier Tweakers die hier ervaringen mee hebben? Hoe kan ik dit oplossen?
Ik wil graag de gamertag van Account X naar mijn outlook.com account verplaatsen. Daarvoor moet wel eerst de gamertag van het outlook.com account verplaatst/verwijderd worden.