Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Presario C700 met koeling/voeding problemen

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik ben voor iemand een HP Compaq Presario C700 aan het nakijken.
De klachten van de laptop zijn vooral het spontane uitvallen, waarbij opgemerkt is dat de koeler na het BIOS/POST gebeuren stil gaat staan.

Aangezien de koeler zelf wel draait, maar ook niet vies is, wil ik niet uitsluiten dat de problemen bij de fan liggen en daarom vraag ik jullie hulp. Zou het vervangen van de koeler dé oplossing zijn om deze laptop een nieuw leven in te blazen en weer bruikbaar te maken, of kan het uitvallen van de koeling ook aan iets anders liggen?

De laptop lijkt vooral uit te vallen vanwege de koeling; als ik na een paar seconden de laptop weer opstart, voel ik wel dat er warmere lucht uit komt dan daarvoor, maar omdat de fan gedurende de BIOS/POST wel draait, denk ik dat het ook iets anders kan zijn, ik heb echter geen idee wat het dan precies kan zijn. Iemand van jullie die mij hierbij misschien kan helpen of meedenken? :)

Dankzij de hulp van YouTube: Fan Replacement on Compaq Presario c700 Notebook weet ik hoe ik de laptop open moet schroeven, dat is dus geen probleem meer. :)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Kleine, onschuldige schop.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic