Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met traderbots voor met name altcoins?
Op bitcontalk wordt erg veel gepraat over C.A.T (Cryptsy Automatic Trader).
Review: http://bitcoinblogger.com...er-prints-money-day-long/

Voordeel is dat deze bot via de API van cryptsy werkt, dus je kan automatisch op vele markten traden.
Belangrijk is echter dat je de juiste markten kiest, aangezien de software niks tegen algemene devaluatie kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tja, weet je, met dit soort dingen is er een gouden regel: als het écht goed werkt dan zouden ze het zelf wel gebruiken. Op het moment dat iedereen het gebruikt is het niet effectief meer.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Je betaald dan ook 1 BTC voor het programma.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=329168.0

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:07:
Tja, weet je, met dit soort dingen is er een gouden regel: als het écht goed werkt dan zouden ze het zelf wel gebruiken. Op het moment dat iedereen het gebruikt is het niet effectief meer.
Daar heb je een punt. Echter denk ik dat ook al zou hij dit programma 100x hebben verkocht, dit een gering effect heeft op de effectiviteit van het programma. Je moet toch je eigen parameters invullen, je eigen markten kiezen. En daarnaast zal het aantal gebruikers van dit programma relatief veel kleiner zijn dan "algemene" Cryptsy gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Je hebt ook haasonline simple trading bot. Kost 0.3btc en je moet deze draaien vanaf je eigen machine. Echter is deze niet beperkt tot alleen cryptsy en kan behoorlijk aangepast worden. Ik heb deze zelf niet, omdat ik niet genoeg fondsen heb om te traden en ik het nog te duur vindt. Er is hier wel iemand op Tweakers die dit programma gebruikt.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL