Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor simpele thuisdingen

Pagina: 1
Acties:

• wrstylo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-11 12:35
Hallo,

Een oom van mij is opzoek naar een nieuwe laptop.
Hij gaat het voornamelijk gebruiken voor de kleine dingen, zoals office, mail, youtube, foto's en een enkele keer een spelletje.

Aangezien hij het niet gaat meeslepen is het gewicht niet zo een probleem, 13 inch vindt hij wel praktisch.
Hij zegt ook de voorkeur te genieten voor een laptop die snel opstart etc (SSD?). Verder zegt hij graag een full hd scherm te willen hebben (in mijn ogen is dat voor hem niet zo heel belangrijk).

Zijn budget is rond de 500-600 euro.

Ben benieuwd of jullie kunnen helpen.

Bedankt!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Heb je de L-BBG al eens bekeken?

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
De enige in die prijsklasse met Full HD scherm is de Lenovo E540 die je samen kunt stellen op de website van Lenovo zelf met ook nog 7% korting (even Googlen voor de code). ALs je de goedkoopste config neemt en alleen het scherm upgrade kom je incl korting op €570 uit. Heb je alleen nog geen SSD.

• wrstylo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-11 12:35
Ik heb die inderdaad algezien, maar ik heb het niet zo met Dell.
lucash schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:25:
De enige in die prijsklasse met Full HD scherm is de Lenovo E540 die je samen kunt stellen op de website van Lenovo zelf met ook nog 7% korting (even Googlen voor de code). ALs je de goedkoopste config neemt en alleen het scherm upgrade kom je incl korting op €570 uit. Heb je alleen nog geen SSD.
Ik heb die ook gezien inderdaad, misschien moet ik er nog eens goed naar kijken