• verhoej
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-12-2025
Als ik alles goed begrepen heb is voor mij een moederbord met een H87 chip ( ik ga niet overklokken ) afdoende?

Welk moederbord ( kwaliteit, opties ) zou een perfecte keus zijn?

En nog voor de zekerheid i5 4670 of de K

Alvast bedankt

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:58
Ja een H, een geen K moederbord.

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-02 17:24
een H serie chip is dan voldoende. En een i5 4670 is daarvoor prima.

Ik heb zelf een pricewatch: Gigabyte GA-B85-HD3 (B85 chip) en dat loopt als een trein :)

• SJORSGEMERT
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-03-2021
ik Zou geen Moederbord van msi nemen ik ben er een beetje klaar mee Had een pc samen gesteld en Alles werkte goed alleen mijn pc viel steeds uit en dan starte die opnieuw op ik bij paradigid laten onderzoeken bleek het moederbord Kapot te zijn ik het moederbord terug gestuurd naar de winkel waar ik het had besteld en krijg nu pas 3weken later een berichtje binnen

Geachte heer van Stiphout,

Wij hebben uw zending verwerkt en de klacht ook kunnen constateren. Het product zullen wij aan MSI aanbieden voor herstel of vervanging.

Houdt u rekening dat een dergelijk RMA proces enkele weken in beslag kan nemen,.

Wanneer wij meer informatie ter beschikking hebben nemen wij contact op,

Met vriendelijke groet,

4AllShop.nl

Retouren Afdeling

e. info@4allshop.nl

t. 0900 777 00 34

www.4allshop.nl

dus nu nog 2 weken wachten heb nu een asrock die was helemaal niet duur en alles werkt goed
ben beetje teleur gesteld in msi over hoe ze te werk gaan als je een probleem hebt dan moet je kij lang wachte en nu nog maar afwachte of ik een nieuw moederbord terug krijg en hoelang ik daar weer om moet wachten

mvg rob

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ben zelf erg ontvreden over Asus, asrock bordje daarentegen _0_.

Gigabyte heeft als voordeel dat er een repair-center in Nederland zit.

• JKMH
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-01 09:11
SJORSGEMERT schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:56:
ik Zou geen Moederbord van msi nemen ik ben er een beetje klaar mee Had een pc samen gesteld en Alles werkte goed alleen mijn pc viel steeds uit en dan starte die opnieuw op ik bij paradigid laten onderzoeken bleek het moederbord Kapot te zijn ik het moederbord terug gestuurd naar de winkel waar ik het had besteld en krijg nu pas 3weken later een berichtje binnen

Geachte heer van Stiphout,

Wij hebben uw zending verwerkt en de klacht ook kunnen constateren. Het product zullen wij aan MSI aanbieden voor herstel of vervanging.

Houdt u rekening dat een dergelijk RMA proces enkele weken in beslag kan nemen,.

Wanneer wij meer informatie ter beschikking hebben nemen wij contact op,

Met vriendelijke groet,

4AllShop.nl

Retouren Afdeling

e. info@4allshop.nl

t. 0900 777 00 34

www.4allshop.nl

dus nu nog 2 weken wachten heb nu een asrock die was helemaal niet duur en alles werkt goed
ben beetje teleur gesteld in msi over hoe ze te werk gaan als je een probleem hebt dan moet je kij lang wachte en nu nog maar afwachte of ik een nieuw moederbord terug krijg en hoelang ik daar weer om moet wachten

mvg rob
Ho ho! Het probleem van het lange wachten licht nu niet bij MSI! Maar bij de shop waar je het vandaan hebt. Als je zo lang moet wachten zou ik gaan klagen bij de shop, Niet bij MSI.

• hoekies
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik heb zelf een gigabyte Sniper 5, dit is een Z87 board.
maar in die lijn vind ik dit Sniper B5 board wel leuk, het heeft:
-goede audio
-goede Lan

Kijk maar bij onderstaande link
http://www.gigabyte.co.nl...uct-page.aspx?pid=4594#ov

Ik vind het zijn prijs meer dan waard, succes met zoeken.
Pagina: 1