Beste Tweakers,
Ik zit weer in de ... dus ik kom hier weer wat vragen.
Ik speel http://www.entropiauniverse.com samen met mijn dame. Volgens de support van Entropia zouden onze pc's voldoende moeten zijn om het spel redelijk te kunnen spelen. Niet verwonderlijk natuurlijk, want een aantal tweakers hebben mijn configuratie-advies hierop aangepast
Toch crash ik en mijn vrouw elke 20 minuten. Serieus, we laten timers mee lopen om te zien wanneer we ongeveer crashen. Er zit hooguit 1 minuut tussen. We hebben beide hetzelfde systeem, wired over dezelfde router.
Soms heeft 1 van ons geluk, dan crasht alleen de ander. We crashen nooit tegelijk, het is tenslotte ongeveer 20 minuten na het inloggen. Soms wel vlak achter elkaar. 1 keer hebben we getest eerst log ik in, paar minuten later zij: ik crash eerst, dan crasht zij. Zij logt eerst in, dan log ik in, eerst crasht zij, dan log ik.
Dit hebben we al geprobeerd:
- volledige herinstallatie van de pc
- driver updates
- geluid uit
- save mode
- 1 tegelijk spelen
- computer wisselen (geen idee)
- quick buttons terug naar standaard
- shades uit
- schelden
- printer off line
- televisie (ook over internet) offline
- andere headsets
- computer schoonmaken
- aaien
- internet verbinding testen tijdens spelen
- temperaturen monitoren
- repair functie van het spel draaien (nieuwe installatie, maar je weet nooit)
- compatibiliteitsmodus gebruiken
- firewall uit
- virusscanner uit
- niets doen, wachten tot de crash
Niets lijkt te helpen, hebben jullie nog ideeen?
groet,
Peter
Ik zit weer in de ... dus ik kom hier weer wat vragen.
Ik speel http://www.entropiauniverse.com samen met mijn dame. Volgens de support van Entropia zouden onze pc's voldoende moeten zijn om het spel redelijk te kunnen spelen. Niet verwonderlijk natuurlijk, want een aantal tweakers hebben mijn configuratie-advies hierop aangepast
Toch crash ik en mijn vrouw elke 20 minuten. Serieus, we laten timers mee lopen om te zien wanneer we ongeveer crashen. Er zit hooguit 1 minuut tussen. We hebben beide hetzelfde systeem, wired over dezelfde router.
Soms heeft 1 van ons geluk, dan crasht alleen de ander. We crashen nooit tegelijk, het is tenslotte ongeveer 20 minuten na het inloggen. Soms wel vlak achter elkaar. 1 keer hebben we getest eerst log ik in, paar minuten later zij: ik crash eerst, dan crasht zij. Zij logt eerst in, dan log ik in, eerst crasht zij, dan log ik.
Dit hebben we al geprobeerd:
- volledige herinstallatie van de pc
- driver updates
- geluid uit
- save mode
- 1 tegelijk spelen
- computer wisselen (geen idee)
- quick buttons terug naar standaard
- shades uit
- schelden
- printer off line
- televisie (ook over internet) offline
- andere headsets
- computer schoonmaken
- aaien
- internet verbinding testen tijdens spelen
- temperaturen monitoren
- repair functie van het spel draaien (nieuwe installatie, maar je weet nooit)
- compatibiliteitsmodus gebruiken
- firewall uit
- virusscanner uit
- niets doen, wachten tot de crash
Niets lijkt te helpen, hebben jullie nog ideeen?
groet,
Peter