Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-07 16:22
Ik kan het dus niet beter uitleggen behalve dat mijn eerste van 2 monitoren helemaal lijp gaat met strepen en flitsen zodra er op 1 van de 2 een flash filmpje vertoont word(alleen van youtube en vine), andere filmpjes gebeurt er niks.

en omdat ik het probleem niet helemaal snap kan ik er dus ook niet naar zoeken voor een oplossing, want "scherm doet lijp" komt niet veel uit.

"en degene die mijn oude topic sloot, leest blijkbaar niet goed want er staat hier onder en boven toch echt specs en wat ik al geprobeerd heb "

Ik heb een HD7970 Graka en draai W7, zelfs na opnieuw installeren blijft het probleem aanhouden, ik heb een hele reeks drivers geprobeerd maar alsnog haalt het niks uit.

opvolging van gesloten topic:
hardware versnelling uitschakelen haalde dus niks uit.
Het gebeurt nu ook bij filmpjes op steam zelf.

ik heb een furmark burn in benchmark gedaan van 15 min en alles blijft gewoon stabiel lopen met een gimmidelde temperatuur van 89 graden en 44FPS.

de reden dat ik nog steeds denk dat het om een hardware probleem gaat is omdat het alleen met deze kaart gebeurd, en na meerdere herinstallatie en drivers van versie 13 heb geprobeerd, maar vandaar deze post om erachter te komen of het echt hardware is of software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-07 13:21

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik kan het dus niet beter uitleggen behalve dat mijn eerste van 2 monitoren helemaal lijp gaat met strepen en flitsen zodra er op 1 van de 2 een flash filmpje vertoont word(alleen van youtube en vine), andere filmpjes gebeurt er niks.
Is het niet mogelijk dat je dit op een normale manier uitlegt, zonder het woord ''lijp'' of ''leip'' te gebruiken? Ik bedoel, we zijn ook maar vrijwilligers. Misschien kan een filmpje van je probleem helpen, en je je soort voeding, en je monitor etc etc aangeven.

Dit maakt het voor ons en voor jou een stuk overzichtelijker en duidelijker. Hiermee is de kans veel groter dat we samen wat aan je probleem kunnen doen. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
Ik kan het echt niet anders beschrijven dan, raar, lijp, gek, glitchy.

als ik de naam van het probleem wist had it het all lang op google gevonden.

monitor is een IIYama Prolite E2482HSD en heb een XFX 650 watt voeding, specifieke model weet ik echt niet meer.

[ Voor 27% gewijzigd door dakka op 17-01-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-07 22:55

InFamous

excommunicado

Installeer eens MSI Afterburner of GPU-Z, er is namelijk al een tijdje een bekend probleem met core en memory clocks dat bij de tweede monitor het beeld gaat flikkeren en er strepen te zien zijn.

http://www.tomshardware.c...or-screen-tear-flickering
[Let op Engels forum]

Dit probleem was trouwens vooral bekend bij de HD5XXX serie.

[ Voor 9% gewijzigd door InFamous op 17-01-2014 22:28 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
dit gebeurt er dus ongeveer, alleen onderste 1/3 van het scherm is horizontale strepen, en alleen bij filmpjes, nog nooit bij games
Afbeeldingslocatie: http://h30434.www3.hp.com/t5/image/serverpage/image-id/44335i1AA9ED5CF37A6A39/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1
Dit is niet mijn scherm

[ Voor 15% gewijzigd door dakka op 17-01-2014 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:00

Thomg

Aww yiss

Heb je al eens youtube.com/html5 geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
Thomg schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:41:
Heb je al eens youtube.com/html5 geprobeerd?
nu wel, maar het probleem is blijkbaar ook op steam, dat vervolgens weer een flash player gebruikt denk ik.

maar ik heb nu maar de nieuwste CCC driver erop gezet, wachten of deze het begeeft, zowel is het waarschijnlijk toch software matig, maar dat kan ik nog steeds niet zeggen.

Update:

Probleem blijft aanhouden bij nieuwste driver.

[ Voor 7% gewijzigd door dakka op 18-01-2014 20:34 ]

Pagina: 1