Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Volgens mij ondersteunt je analoge modem dat niet.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
De nummerweergave moet ik in he modem zitten.
Daar zit het hele probleem in, ben zelf ook met dergelijke software bezig geweest, maar kreeg hetniet aan de praat.
Diverse modems geprobeerd.
Daar zit het hele probleem in, ben zelf ook met dergelijke software bezig geweest, maar kreeg hetniet aan de praat.
Diverse modems geprobeerd.
Sorry....ISDN only!!
Ook
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Via een analoge aansluiting is het ook mogelijk om nummerweergave te hebben.Op vrijdag 08 juni 2001 09:54 schreef Ook het volgende:
Sorry....ISDN only!!
Ook
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Ja klopt.. maar het nadeel is dat de kpn een andere standaard gebruikt dan de rest van de wereld en nummerweergave via het modem op de kpn aansluiting werkt helaas niet...
Als je een TRON modem hebt dan kan het wel. met andere modems zijn daar erg veel problemen mee. (het werkt niet)
Ik ben er eens achteaan gegaan hoe dat werkt. maar KPN gebruikt het ander standaard dan de rest van de wereld (zoals in de tread al aangegeven)
Ik ben er eens achteaan gegaan hoe dat werkt. maar KPN gebruikt het ander standaard dan de rest van de wereld (zoals in de tread al aangegeven)
Heb het ook met een TRON geprobeerd, gaf ook geen enkele resultaat.
ik zit met een externe US-Robotics (Courier).
56k modem
56k modem
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Pagina: 1