Goede dag,
Ik heb mijn eigen systeem gekocht(ahum 5 jaar geleden) en nu heb ik hem laatst schoon gemaakt, omdat er een paar konijnen begonnen te graven in hun kooi en dat spul in mijn pc kwam, maar nu krijg ik met mijn monitor geen signaal meer.
Wat ik geprobeerd heb:
Ik heb dan ook het gevoel dat het niet aan mijn grafische kaart ligt.
echter ga ik nog proberen om hem met HDMI aan te sluiten en om te kijken of ik een vga kan gebruiken om hem aan te sluiten op de vga aansluiting van het moederbord.
Specificatie lijstje:
Motherboard: Asus M4A79XTD EVO.
Video kaart: Sapphire radeon HD5775
Hdd: ocz agility 3
Cpu: and phantom 3(denk ik, ook hier weet ik het niet zo uit mijn hoofd)
Voeding: cooler master 520W, weet het type niet zo uit mijn hoofd
nogmaals het systeem is ongeveer 5 jaar oud en het zou mij niet verbazen dat er iets stuk is. Echter is het alleen zo dat ik een dubbel gevoel hier over heb en het gevoel dat ik iets over het hoofd zie.
groet,
Patrick.
Ik heb mijn eigen systeem gekocht(ahum 5 jaar geleden) en nu heb ik hem laatst schoon gemaakt, omdat er een paar konijnen begonnen te graven in hun kooi en dat spul in mijn pc kwam, maar nu krijg ik met mijn monitor geen signaal meer.
Wat ik geprobeerd heb:
- Andere PCI poort x16.
- kabel omgewisseld(had de kleuren eerst verkeerd om en dacht dat het daar aan lag)
- andere poort van de graphic kaart geprobeerd(heeft 2 aansluitingen)
- Bios gereset via de jumper op het moederbord.
- kabels gecontroleerd.
Ik heb dan ook het gevoel dat het niet aan mijn grafische kaart ligt.
echter ga ik nog proberen om hem met HDMI aan te sluiten en om te kijken of ik een vga kan gebruiken om hem aan te sluiten op de vga aansluiting van het moederbord.
Specificatie lijstje:
Motherboard: Asus M4A79XTD EVO.
Video kaart: Sapphire radeon HD5775
Hdd: ocz agility 3
Cpu: and phantom 3(denk ik, ook hier weet ik het niet zo uit mijn hoofd)
Voeding: cooler master 520W, weet het type niet zo uit mijn hoofd
nogmaals het systeem is ongeveer 5 jaar oud en het zou mij niet verbazen dat er iets stuk is. Echter is het alleen zo dat ik een dubbel gevoel hier over heb en het gevoel dat ik iets over het hoofd zie.
groet,
Patrick.