Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen android meer op mijn tablet Asus TF101. Heb cloclworkmod recovery 6.0.1.4 eropzitten. Maar kan geen update laden vanaf de microSD De Backup heb ik ook op de microSD staan en niet op de SDCARD.Hoe krijg ik mijn tablet weer aan de praat?

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:32
Beetje summiere informatie;

Wat krijg je te zien als je boot?
Wat heb je gedaan dat nu gebeurt?

Als ik het zo hoor moet je in recovery mode booten d.m.v. een toetsencombinatie, dan een Android rom als .Zip op je sd-kaart hebben staan

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:04
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 17:11:
Maar kan geen update laden vanaf de microSD
Hoezo kan dit niet? Ziet ie geen Rom, herkent ie de SD überhaupt niet, wat?

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik de tablet opstart krijg ik het menu van Cloclworkmod recovery 6.0.1.4 te zien. Daar kan ik alleen de optie install zip from SDCARD, wipe data/factory reset, wipe cache partition, backup and restore en mount and storage selecteren. Het ZIP bestand heb ik op de microSD staan en niet op de interne SDCARD. De micro SD ziet ie niet. Dus ik moet de ZIP op de SDkaart hebben. maar kan niet van de microSD naar de SDCard kopieren.

Ik heb een backup gemaakt en een nieuwe rom op de microSD gezet. Toen heb ik het wipe data/factory reset gedaan en toen reboot. Vanaf dat moment heb ik geen android meer de tablet. Wanneer ik de tablet gewoon opstart blijft deze in het begin scherm van Asus staan en doet niets meer.

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 17:33:
Wanneer ik de tablet opstart krijg ik het menu van Cloclworkmod recovery 6.0.1.4 te zien.
En da's de meest recente CWM die er is voor die tablet? Met nieuwe versies kan je gewoon vanaf SD flashen.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, maar hoe krijg ik nu een nieuwe versie van CWM erop?

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 17:36:
Oke, maar hoe krijg ik nu een nieuwe versie van CWM erop?
Zoiets? Zullen vast andere methodes ook zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door Brad Pitt op 17-01-2014 17:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Lukt ook niet want de PC en de Tablet herkennen elkaar niet ondanks dat ik op de PC sync van Asus heb geïnstalleerd.

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 17:41:
Lukt ook niet want de PC en de Tablet herkennen elkaar niet ondanks dat ik op de PC sync van Asus heb geïnstalleerd.
Heb link aangepast.

Anders gewoon even op XDA rondstruinen. De kans is 100% dat je daar het antwoord vindt :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wil je voortaan wat meer eigen initiatief laten zien in je topicstarts? Zoals hierboven al gezegd geef je veel te weinig informatie en hebben we geen flauw idee wat je nou eigenlijk gedaan hebt. Daarnaast verwachten we het een en ander aan eigen inzet hier. Het kan niet zo zijn dat je ons alles uit laat zoeken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor, maar wilde het sumier houden om niet een bestseller te schrijven.

Ik ben al de gehele dag bezig geweest en heb al heel wat gezocht op internet, en op XDA gekeken bestanden gevonden maar niet kunnen vinden waarmee ik mijn probleem kan oplossen. Dus heb ik de vraag misschien niet duidelijk genoeg gesteld.

Het gaat mij er allen om dat ik op een of andere manier weer rom zip bestand op de interne SDkaart krijg thats it.

Heb het geprobeerd met USB - USB aansluiting van de PC naar het toetsenbord. Heb het geprobeerd met de USB/voedingskabel op geen van beide manieren reageerd mijn PC of TAblet op elkaar. Misschien moet ik de tablet los schroeven en is daar een mogelijkheid? Ik weet het niet en daarom heb ik hier misschien een onduidelijk vraag gesteld. Het is niet dat ik het jullie wil laten uitzoeken, maar wil wel graag een oplossing.

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 18:05:
Het is niet dat ik het jullie wil laten uitzoeken, maar wil wel graag een oplossing.
Wheelie werkt ook niet?

Verwijderd

Topicstarter
Nee Wheelie werkt ook niet. ClockworkMod ROM manager krijgt geen contact de tablet. 8)7
Pagina: 1