Als ik op de voorpagina naar de karmaranglijst kijk en naar de laatste pagina ga (via: http://tweakers.net/galle...orderSort=desc&Start=4171 ) dan zie ik daar negatieve profielviews staan voor sommige gebruikers.
Bijvoorbeeld gebruiker 4AMD ( 4AMD ) met -27.401 profielviews of gebruiker 28232 ( [Verwijderde gebruiker] ) met -31.767 profielviews.
Omdat het negatief is lijkt het nu alsof ze het tegenovergestelde zijn en hij telt alsof ze niet 27.401 of 31.767 keer zijn bezichtigd
Ik zie dat het al eerder is gemeld, blijkbaar valt het onder de noemer 'geen bug' Negatief aantal profielviews?.
Dan kan dit onderwerp weer worden gesloten.
Bijvoorbeeld gebruiker 4AMD ( 4AMD ) met -27.401 profielviews of gebruiker 28232 ( [Verwijderde gebruiker] ) met -31.767 profielviews.
Omdat het negatief is lijkt het nu alsof ze het tegenovergestelde zijn en hij telt alsof ze niet 27.401 of 31.767 keer zijn bezichtigd
Ik zie dat het al eerder is gemeld, blijkbaar valt het onder de noemer 'geen bug' Negatief aantal profielviews?.
Dan kan dit onderwerp weer worden gesloten.
[ Voor 12% gewijzigd door Tjeerd op 17-01-2014 16:15 ]
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.