Beste Tweakers,
Na redelijk was onderzoek te hebben gedaan ben ik bij het samenstellen van mijn PC tot de volgende lijst gekomen. Voordat ik mijn game PC ga bestellen wil ik jullie nog 1 keer om adviezen/verbeteringen vragen. Met deze samenstelling ga ik er van uit dat alle componenten goed met elkaar samen werken, mocht dit niet zo zijn hoor ik dat ook graag van jullie.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Vooral MMO's en BF4(en games die in de toekomst uit komen) op maximale kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/-€1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zou fijn zijn als het systeem stil is. Dit is echter green prioriteit.
Het is de bedoeling dat de games op maximale kwaliteit gespeeld kunnen worden
Alvast bedankt!
Na redelijk was onderzoek te hebben gedaan ben ik bij het samenstellen van mijn PC tot de volgende lijst gekomen. Voordat ik mijn game PC ga bestellen wil ik jullie nog 1 keer om adviezen/verbeteringen vragen. Met deze samenstelling ga ik er van uit dat alle componenten goed met elkaar samen werken, mocht dit niet zo zijn hoor ik dat ook graag van jullie.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Vooral MMO's en BF4(en games die in de toekomst uit komen) op maximale kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/-€1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zou fijn zijn als het systeem stil is. Dit is echter green prioriteit.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 185,80 | € 185,80 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 66,10 | € 66,10 |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X Battlefield 4 Edition | € 386,- | € 386,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 84,04 | € 84,04 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 23,- | € 23,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Seasonic M12II 620W | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 240GB | € 119,98 | € 119,98 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.036,72 | |
Het is de bedoeling dat de games op maximale kwaliteit gespeeld kunnen worden
Alvast bedankt!