Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• richardh77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11-2021
People,

Ik hoop dat jullie mij een beetje een zetje de juiste richting op kunnen geven.

Ik zit een nieuwe goedkope Smartphone te overwegen en ik ben erg aan het twijfelen tussen de volgende 3 toestellen:

Acer Liquid Z5 of Acer Liquid E2 of Samsung Galasxy SIII Mini.

Nadeel van de Z5 (welke nog moet uitkomen) lijkt nu al dat deze maar 512 aan geheugen lijkt te hebben tegen de 1gig van de E2 en de SIII. Echter de processor van de Z5 is wel weer de snelste van allen volgens mij.

Voor de rest zal ik er alleen maar filmpjes op kijken en wellicht wat simpele spellen en misschien wat EPUB/PDF documenten dus vandaar de keuze voor een goedkoop toestel. Zelf vind ik 180 euro voor een toestel ook wel genoeg.

Hebben jullie wellicht een mening over deze 3 toestellen en welk toestel verdient jullie voorkeur?

Alvast dank!

gr,
Richard

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:44
20 euro meer betalen en je hebt veeel meer waar voor je geld: de Motorolo Moto G

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 23:38

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Wat dutchgio zegt :+

Moto G in de pricewatch

:)

• richardh77
Die had ik idd ook nog gezien maar nadeel van de Motorola is dat deze max8GB terwijl de andere 2 wel uitbereidbaar zijn volgens mij...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Let er aub even op dat je je topic in het juiste subforum zet.

AND → MAA

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:44
"Voor de rest zal ik er alleen maar filmpjes op kijken en wellicht wat simpele spellen en misschien wat EPUB/PDF documenten dus vandaar de keuze voor een goedkoop toestel."

Dan is 8gb meer dan voldoende hoor...
De Moto G is een erg goede telefoon voor dat bedrag, de rest is toch wel beduidend minder.

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 23:38

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Qua snelheid, specificaties, ondersteuning en software updates ga je geen betere telefoon vinden in die prijsklasse dan de Moto G. 8GB is ruim voldoende voor wat jij er mee wil gaan doen, en als je meer ruimte nodig hebt kun je altijd nog een meenova card reader gebruiken :)

:)

• richardh77
Helemaal met jullie eens de Moto is wel een erg goed toestel.. die Meenova Card reader kende ik niet.. via Crowdfunding.. geniaal zeg.. dat had ik niet bedacht.. Ik hoop alleen dat het een beetje snel werkt met lezen en schrijven naar en van de kaart af...

Hmm.. wel lastig hoor.. mijn 1e gevoel zou de Samsung zijn maar die kan qua specs niet echt tippen aan de Moto.. anderzijds zou ik ook een 2ehandsS2 Plus kunnen doen maar 2ehands weet je maar nooit wat je koopt :-(

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Wil je percé een os (android) dat gebouwd is, om al je persoonlijke informatie te verzamelen en te verkopen?

| live and give like no one else |

• JayWay
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-11 19:24
3x3 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:00:
Wil je percé een os (android) dat gebouwd is, om al je persoonlijke informatie te verzamelen en te verkopen?
Inderdaad, volgens mij kan je beter in een grot gaan wonen. /s

Ontopic: voor jouw budget is toch wel die moto G erg goed. Een 2e hands s2 heeft dan wel als voordeel dat je een SD en meer opslag hebt.

Ik denk trouwens dat 3x3 bedoelt of je ook windows phone zou willen gebruiken. Dan zou je bijvoorbeeld een htc 8x of een nokia (weet de prijzen zo even niet precies) kunnen nemen.

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Jan-Willem P. schreef op zondag 19 januari 2014 @ 10:02:
[...]

Inderdaad, volgens mij kan je beter in een grot gaan wonen. /s

Ontopic: voor jouw budget is toch wel die moto G erg goed. Een 2e hands s2 heeft dan wel als voordeel dat je een SD en meer opslag hebt.

Ik denk trouwens dat 3x3 bedoelt of je ook windows phone zou willen gebruiken. Dan zou je bijvoorbeeld een htc 8x of een nokia (weet de prijzen zo even niet precies) kunnen nemen.
Blackberry OS 10.
Kan alle android apps draaien.
Alleen wél veilig in een sandbox.

In de prijsklasse tot 200e,
Heeft de Z10 ten opzichte van de motorola G.
Een snellere processor.
2x zoveel geheugen als de moto-G
Een beter scherm
een SD slot
een betere gpu.

Dus waarom zou je daar niet voor kiezen?

| live and give like no one else |

• JayWay
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-11 19:24
3x3 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:22:
[...]

Blackberry OS 10.
Kan alle android apps draaien.
Alleen wél veilig in een sandbox.

In de prijsklasse tot 200e,
Heeft de Z10 ten opzichte van de motorola G.
Een snellere processor.
2x zoveel geheugen als de moto-G
Een beter scherm
een SD slot
een betere gpu.

Dus waarom zou je daar niet voor kiezen?
Dat zou inderdaad ook een optie zijn, maar dan heb je nog wel de 'blackberry schil' als hoofd OS, en de meningen verschillen daar over of die gebruiksvriendelijk is. Dat is aan de TS om te beslissen.

Overigens vind ik wel dat je de Z10 dan meteen had kunnen voor stellen ipv eerst een onnodige reactie te plaatsen.

• richardh77
Gents, dan voor jullie feedback.. vind het nog wel lastig zeker omdat ik nu her en der een s3 voor 280 euro voorbij zie komen, de de Moto G nu ook met 16 gig in de aanbieding lijkt te zijn.. toch denk ik dat ik toch voor de S2 plus ga.. de S3 vind ik zelf iets te groot namelijk.. de Motorola heeft weer geen sd card uitbereiding..

Al die keuzes....

• Qaatloz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-11 10:45
Als je niet perse voor nieuw wilt gaan kun je ook een 2e hands Galaxy S2 overwegen. Met een custom rom erop doet hij voor mij alles wat ik van een telefoon ook maar kan wensen.

Bijv. zoiets als dit. Mijn ervaring is dat een goedkope nieuwe smartphone minder fijn werken dan een 2e hands (oud) top model.

• richardh77
@Qaatloz.. helemaal eens.. maar probleem is dat met 2e hands ik het altijd voor elkaar krijg om die gene aan te schaffen welke plotseling vreemde dingen beginnen te doen en dan in de discussie "deed hij echt nooit" terecht kom...

• Qaatloz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-11 10:45
Dat is inderdaad een risico dat je hebt bij 2e hands.

• Jeroen10
  • Niet online
Ga lekker budget en neem een acer z3, met prepaid zon 109 euro, via prepaidkorting 20 cashback terug, heb de mijne gekocht bij de kijkshop, heb je voor rond de 90 euro een dual-core 1 ghz processor, 512 mb intern en een erg mooi scherm, weliswaar 3,5 inch maar erg duidelijk. Ultiem budget. Die van de kijkshop was bij mij simlock vrij.

[ Voor 7% gewijzigd door Jeroen10 op 26-01-2014 13:04 ]

Pagina: 1