Review bij niet gereleased product

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Ik zie de laatste tijd steeds vaker reviews staan van producten die nog niet eens zijn gelanceerd. Is het niet een mogelijkheid om de eenvoudige methode uit te zetten zodat iemand iig in 100 woorden moet onderbouwen waarom hij denkt een review te kunnen geven van een product die nog niet uit is? Of misschien deze hele optie weghalen. Je kan pas een review schrijven over een product als je het uiteindelijke product hebt gezien toch?

Nu baseren mensen hun keuze misschien via de review terwijl de review is gebaseerd op een leugen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 09:40
Heb je wat voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Giga_, heb je er wel eens over nagedacht dat die producten wél in het buitenland uitgebracht kunnen zijn en mensen die importeren? ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar zulke producten staan toch dan al in de PW? Xbox bijvoorbeeld staat er ook al.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De Xbox is in 2001 uitgebracht, zou raar zijn als ie er niet in zou staan :+

Maar Amazon staat dacht ik in de PW, dus kans is redelijk aanwezig dat er producten staan vermeld die in het buitenland wel uitgebracht zijn (en op Amazon gekocht kunnen worden) maar die in NL dus nog niet verkocht worden.

[ Voor 59% gewijzigd door Raven op 17-01-2014 14:09 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Xbox One.. duh :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Ik doelde inderdaad op de PlayStation 4 en Xbox One. Maar ook bijvoorbeeld games die niet speelbaar zijn in Nederland zie ik extreem veel reviews (neem laatst met BF4). Het kan niet zo zijn dat er al 30 man een reactie kan geven op een spel die nog niet uit is in Nederland. Ik verdenk dan fanboys of mensen die betaald krijgen.. Tuurlijk kan je dat niet altijd uitsluiten maar als je al een product kan beoordelen voordat het goed en wel beschikbaar is in Nederland (of Benelux), vind ik apart. Een beoordeling doe je toch niet vanuit de trailers etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk eens rond op het forum, genoeg mensen die de Xbox én de PS4 hebben sinds dag van launch, waar hij dan precies vandaan komt (gros komt uit duitsland/UK), doet er dan toch niet meer toe?
productreview: Microsoft Xbox One review door sunflame
Deze had hem ook al 27 november.

Je hebt een punt, het is vrij simpel even 5x max sterren te geven op een product dat je tegenkomt, zonder hem überhaupt te hebben, maar neem aan dat men toch meer waarde hecht aan een volledig geschreven review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of het zijn mensen die samples hebben van spul dat nog niet in de winkel is. Ik heb zo nu en dan ook wel eens iets in handen ter review dat nog niet daadwerkelijk in de winkel ligt.
Pagina: 1