Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus G750JH vs Alienware 17 R5

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:23
Beste Tweakers,

Momenteel bezet mijn desktop de eettafel in de woonkamer. Ik heb namelijk altijd geweigerd boven te gaan zitten op een apart kamertje. Nu is het geval dat er in huize Kaap gezinsuitbreiding komt, en vind ik het belangrijk dat we de eettafel weer gaan gebruiken voor wat het bedoeld is, game...erm eten ;)

Nu wil ik nog steeds niet naar boven verkassen, is ook niet echt ruimte voor, en dus heb ik besloten over te stappen op een desktopreplacement die na etenstijd op de eettafel geplaatst kan worden. Ik heb 3.5 jaar geleden ook eens een desktopreplacement, een XPS 17, aangeschaft, maar die prestaties vielen me toch een klein beetje tegen. Ik weet nu dus in ieder geval dat ik goed geld moet spenderen om niet al te veel kracht te verliezen.

Allereerst puntjes/eisen:
  • Primaire gebruik gaat om games. Ik speel games zoals Rome Total War 2, World of Tanks, Assassin's Creed 4. Ik ben geen echte liefhebber van shooters zoals Battlefield.
  • Ik vind het belangrijk dat de games die ik speel ik wel in pracht en praal kan spelen maar ik ben tevens iemand die FSAA en Shadows uit zichzelf al behoorlijk omlaag schroeft omdat ik dat verschil niet echt zie en ik daar dan liever performance boek. Dus wel max resoluties en textures, maar met bijvoorbeed 4x FSAA en medium shadows.
  • De laptop heeft een afschrijftermijn van 3 jaar, ik moet er dus wel 3 jaar goed mee vooruit kunnen
  • Budget is €2300,-, maar ik hoef ook niet perse uit te geven omdat het uitgegeven kan worden
  • De laptop blijft binnenshuis dus gewicht is geen issue
  • Accuduur is ook geen issue
  • Kwaliteit is belangrijk
  • SSD is een pre
Nou heb ik zelf uiteraard rondgekeken en 2 laptops gevonden:
Asus ROG G750JH a €2005,-:
  • Intel i7 4700HQ
  • Nvidia GTX 780M 4GB GDDR5
  • 32GB DDR3 1600MHz
  • 256GB SSD
  • 1 TB HDD
  • 17" full HD
Alienware 17 R5 a €1999,-:
  • Intel i7 4700HQ
  • Nvidia GTX 780M 4GB GDDR5
  • 16GB DDR3 1600MHz
  • 750GB HDD
  • 17" full HD
Nou heb ik daar wat vragen over die ik in ieder geval nergens kan terugvinden:
  1. Als je de G750JH in Nederland koopt, is het scherm nou wel of niet een 3D scherm en is het wel of niet 120hz? Ik weet dat sommige landen het wel hebben en andere niet
  2. De SSD in de Asus G750JH, is dat 1 schijf of, zoals sommige review sites aangeven, 2*128GB msata schijven in raid 0?
  3. Ik heb 2 Dell VIP kortingscodes, elk 10%, vallen die allebei toe te voegen? Dus 10% van 1999 en dan 10% van het resterende bedrag? Dat zou de prijs extreem aantrekkelijk maken en dan zou ik zelf een SSD in de Alienware kunnen inbouwen
Hoe ik er momenteel zelf tegenover sta:
Het design van de Asus vind ik erg mooit, maar ik heb niet specifiek een voorkeur. De Asus heeft al een SSD aan boord, maar met de korting op de Alienware kan ik zelf een SSD aanschaffen, wat dat betreft gaat de prijs voor mij gelijk op. Dan zit er nog een verschil in het intern geheugen, maar moet ik eerlijk zeggen dat ik 32GB overkill vind en daar dan ook geen waarde aan hecht. Wat mij dan een puntje van aandacht rest is het beeldscherm. Op de Alienware ontbreekt sowieso het 120hz 3D scherm, van de Asus weet ik dat dus niet. Ik denk puntje bij paaltje dat het scherm de doorslag kan geven.

Ik ben echter ook bekend met de serviceverlening van Dell en dat is toch wel erg fijn. Misschien kan iemand ook iets zeggen over de aftersales van Asus als het gaat om haar R.O.G. series, of ben je genoodzaakt het ding op te sturen en wachten maar?

Sorry voor de wall of text, maar ik vind het wel belangrijk een uitgebreid betoog te posten om het voor anderen zo duidelijk mogelijk te maken.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:33
Ik zou voor ASUS gaan en vaak kan je maar 1x korting code gebruiken. En waarschijnlijk gewoon 1 2,5" ssd met 256gb

[ Voor 25% gewijzigd door SuperVeloce op 17-01-2014 10:20 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-11 15:34
Kwa service verlening denk ik dat je bij dell niet fout kan gaan. Zeker niet omdat er op het moment hele leuke acties zijn op de alienware modellen. En persoonlijk denk ik dat een 120hz scherm onzin is voor gamen op een laptop. Want dat halen die dingen op full hd alles op pracht en praal toch niet.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
De review van de asus: http://nl.hardware.info/r...090h-perfectie-uit-belgie
Persoonlijk zou ik voor asus gaan omdat je meer waar voor je geld heb qua hardware.

alienware is vooral het merk dat het zo duur maakt.

• DooM_DuiF
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-06-2024
Ik zou voor de Alienware gaan vanwege de goedkopere prijs en minimale verschillen in de specs.

Neem eens een kijkje in dit topic [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 voor meer korting.

• JeroenNietDoen
Baazie schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:01:
De review van de asus: http://nl.hardware.info/r...090h-perfectie-uit-belgie
Persoonlijk zou ik voor asus gaan omdat je meer waar voor je geld heb qua hardware.
Die review had ik al gezien, en is juist 1 van de redenen waarom ik in dit topic de vragen stel m.b.t. de verschillen van het scherm. Het model in de review is namelijk een Belgische uitvoering, toevallig incl. 120hz 3D scherm, en beschikt ook over een andere productcode, CV090H, dan het model dat in Nederland verkocht wordt, T4129H.

Jij geeft aan dat je bij de Asus meer bang voor bucks krijg, maar die vlieger gaat dus alleen op als de Asus over een 120hz scherm beschikt. Die 16GB extra ram vind ik weinig toegevoegde waarde om eerlijk te zijn ;)

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-01-2014 12:03 ]

• DooM_DuiF
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-06-2024

• Baazie
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:01:
[...]

Die review had ik al gezien, en is juist 1 van de redenen waarom ik in dit topic de vragen stel m.b.t. de verschillen van het scherm. Het model in de review is namelijk een Belgische uitvoering, toevallig incl. 120hz 3D scherm, en beschikt ook over een andere productcode, CV090H, dan het model dat in Nederland verkocht wordt, T4129H.

Jij geeft aan dat je bij de Asus meer bang voor bucks krijg, maar die vlieger gaat dus alleen op als de Asus over een 120hz scherm beschikt. Die 16GB extra ram vind ik weinig toegevoegde waarde om eerlijk te zijn ;)
Ziet er wel naar uit. echter is die ssd wel echt van meerwaarde zeker in deze price range en in future proof!
je hebt 500gb extra tegenover de alienware en 16gb extra voo die 6 euro zou ik het wel weten.

• JeroenNietDoen
Als je daar op specificaties drukt zie je bij wel meer onderdelen dat er opties mogelijk zijn. Beeldscherm staat zelfs genoemd als optioneel. Daar probeer ik dus achter te komen, is het model dat in Nederland verkocht wordt een 120hz scherm.
Baazie schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:24:
[...]
Ziet er wel naar uit. echter is die ssd wel echt van meerwaarde zeker in deze price range en in future proof!
je hebt 500gb extra tegenover de alienware en 16gb extra voo die 6 euro zou ik het wel weten.
Op de Alienware krijg ik 10% korting en voor dat bedrag kan ik een SSD naar keuze aanschaffen en zelf inbouwen. Staat ook beschreven in de OP.

[ Voor 35% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-01-2014 15:07 ]

Verwijderd

DooM_DuiF schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:08:
Ik zou voor de Alienware gaan vanwege de goedkopere prijs en minimale verschillen in de specs.

Neem eens een kijkje in dit topic [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 voor meer korting.
Die is leuk .. dus jij noemt 256 gb aan SSD tegenover geen SD en 32 GB aan RAM tegen 16 GB aan RAM geen verschillen? Wel apart dan dat je voor die verschillen in de winkel op z'n minst 300,- kwijt bent.

Dus, ik zou voor de Asus gaan, meer waar voor z'n geld en nouja .. verder ontloopt het elkaar niet zoveel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 15:37 ]

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:24:
[...]

Die is leuk .. dus jij noemt 256 gb aan SSD tegenover geen SD en 32 GB aan RAM tegen 16 GB aan RAM geen verschillen? Wel apart dan dat je voor die verschillen in de winkel op z'n minst 300,- kwijt bent.
In mijn OP geef ik al aan korting te krijgen op de Alienware waardoor ik de SSD zelf bij kan kopen. Wat de Asus dan alleen meer biedt is 16GB geheugen. Ik weet niet wat jij doet met je PC, maar 32GB vind ik echt overkill.

Ik denk dat het inmiddels duidelijk is dat een eventueel 120hz scherm op de Asus de keuze bepaalt. Is het een gewoon scherm, dan zijn beide laptops voor wat mij betreft gelijk in specs en prijs, en zal de garantie van de Alienware de keuze maken.

Goed, dat Asus beeldscherm dus. Ik heb gisteravond elke shop nagekeken en sommige adverteren wel met 3D ondersteuning, anderen niet. Ook de eerder genoemde NL Asus site geeft het 3D scherm als optie. Dus tenzij zich hier een eigenaar van de G750JH-T4129H meldt vrees ik dat ik nog even bij de Mediamarkt en Mycom langs moet gaan in de hoop dat ze hem op voorraad hebben staan.

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-11 12:45
Ik heb sinds kort ook de Alienware 17 r5
Ik zelf heb wel alleen pech gehad.
Bij de eerste levering was de laptop beschadigd naar Dell gebeld kreeg een nieuwe opgestuurd, ik heb deze gisteren in ontvangst genomen en deze valt om de zoveel tijd uit i.v.m. hardware problemen.
Maar moet zeggen dat de eerst echt een super machine was heel stil en was super blij met de performance!
Daarnaast wil ik nog even toevoegen dat uit de ervaring wat ik nu met Dell support heb ik alleen maar kan zeggen top support !!

• JeroenNietDoen
Vandaag dus even langs de Mediamarkt gereden, die hadden de G750 niet staan. Een goede bekende van me werkt op die afdeling en vertelde me dat ze dat ding gewoon niet meer bestellen omdat er zo weinig kopers voor zijn.

Volgende week eens proberen bij de Mycom maar...
runner83 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 13:56:
Ik heb sinds kort ook de Alienware 17 r5
En welke config heb je dan :?

EDIT: ik kom er zojuist achter dat Asus met een nieuw model komt, de G750JZ. Specs zijn identiek alleen is de GPU vervangen door een GTX 880M met 4GB GDDR5. Blijkbaar op CES2014 gepresenteerd. Youtube staan er tevens enkele filmpjes.

En ook Alienware introduceert de GTX 880M. De Duitse site heeft deze kaarten al tussen de specs staan. 2GB en 8GB versies.

[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-01-2014 17:45 ]

• runner83
Mijn excuses ik ben vergeten dit erbij te vermelden
Ik heb de configuratie: I7-4700MQ met de 780M

[ Voor 48% gewijzigd door runner83 op 18-01-2014 20:57 ]

Verwijderd

Kaap schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 08:18:
[...]

In mijn OP geef ik al aan korting te krijgen op de Alienware waardoor ik de SSD zelf bij kan kopen. Wat de Asus dan alleen meer biedt is 16GB geheugen. Ik weet niet wat jij doet met je PC, maar 32GB vind ik echt overkill.

Ik denk dat het inmiddels duidelijk is dat een eventueel 120hz scherm op de Asus de keuze bepaalt. Is het een gewoon scherm, dan zijn beide laptops voor wat mij betreft gelijk in specs en prijs, en zal de garantie van de Alienware de keuze maken.

Goed, dat Asus beeldscherm dus. Ik heb gisteravond elke shop nagekeken en sommige adverteren wel met 3D ondersteuning, anderen niet. Ook de eerder genoemde NL Asus site geeft het 3D scherm als optie. Dus tenzij zich hier een eigenaar van de G750JH-T4129H meldt vrees ik dat ik nog even bij de Mediamarkt en Mycom langs moet gaan in de hoop dat ze hem op voorraad hebben staan.
Wat ik op m'n PC doe? Intensieve taken zoals grote after effects projecten (die al 20+ gb aan ram innemen)/ Cinema 4D en sinds kort ook Blender .. Daarnaast nog Avid Media Composer en soms Adobe Premiere, dus zaken waarbij het wel prettig is dat 32 gb aan werkgeheugen een mogelijkheid is. Voor een beetje gamen zal het inderdaad niet echt nodig zijn, maar ach .. het is toch leuk dat het erin zit.

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Wat ik op m'n PC doe? Intensieve taken zoals grote after effects projecten (die al 20+ gb aan ram innemen)/ Cinema 4D en sinds kort ook Blender .. Daarnaast nog Avid Media Composer en soms Adobe Premiere, dus zaken waarbij het wel prettig is dat 32 gb aan werkgeheugen een mogelijkheid is. Voor een beetje gamen zal het inderdaad niet echt nodig zijn, maar ach .. het is toch leuk dat het erin zit.
Laat gamen nou net de reden zijn dat de meeste mensen 1 van deze laptops willen aanschaffen. In ieder geval de reden dat ik dit topic open is dat ik een game laptop zoek in de highend game laptop categorie ;) Zoals je zelf dus ook toegeeft, voor games heeft die 32GB weinig zin, zelfs 16GB is voldoende.

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-01-2014 16:21 ]

Verwijderd

Mwoah, ik heb er zelf ook aan gedacht, maar dan meer als workstation, dus ach .. ik denk dat er zat mensen beide mee doen, er zijn natuurlijk ook mensen die hun game tegelijkertijd opnemen en het dan later nabewerken, dan kan het dus totale onzin zijn om te zeggen dat 32gb vs 16gb geen meerwaarde is. Sowieso, het feit is dat je meer geheugen voor je geld krijgt, dus de meerwaarde is er wel degelijk ;) of je het nu gebruikt of niet.

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:26:
Sowieso, het feit is dat je meer geheugen voor je geld krijgt, dus de meerwaarde is er wel degelijk ;) of je het nu gebruikt of niet.
Meerwaarde is persoonlijk. In mijn geval is 32GB geen meerwaarde t.o.v. 16GB.

Verwijderd

Ehm .. 16 GB vs 32 GB .. dan heb je toch meer voor dezelfde prijs? Meerwaarde is niet iets persoonlijks, dat is gewoon meer waarde voor hetzelfde geld, dus de winst die het oplevert.

Luister, het maakt mij totaal niets uit wat je met je geld doet, ik hoop dat je het goed besteed en gelukkig bent met je aankoop. Persoonlijk zou ik voor de Asus gaan omdat hij een meer waarde voor z'n geld bied (zeker als dat 3d scherm erop zit). Of je die 32 GB nodig hebt, tsja dat is iets wat je zelf moet beslissen en ook qua uiterlijke kenmerken. Al zul je je aan beide laptops geen buil gaan vallen denk ik.

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:50:
Ehm .. 16 GB vs 32 GB .. dan heb je toch meer voor dezelfde prijs? Meerwaarde is niet iets persoonlijks, dat is gewoon meer waarde voor hetzelfde geld, dus de winst die het oplevert.
Daar zijn we het dan over oneens, maar dat geeft toch verder niet ;)
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:50:
Luister, het maakt mij totaal niets uit wat je met je geld doet, ik hoop dat je het goed besteed en gelukkig bent met je aankoop. Persoonlijk zou ik voor de Asus gaan omdat hij een meer waarde voor z'n geld bied (zeker als dat 3d scherm erop zit). Of je die 32 GB nodig hebt, tsja dat is iets wat je zelf moet beslissen en ook qua uiterlijke kenmerken. Al zul je je aan beide laptops geen buil gaan vallen denk ik.
Helaas heb ik tot op heden niet kunnen achterhalen welk scherm erop zit. Ik ken ook geen Tweakers die in het bezit zijn van deze laptop. Ook Mycom en Mediamarkt hebben de laptop niet staan, te exclusief zeggen ze, dus ter plekke controleren zit er niet in. Vanmorgen dan maar een mail naar Asus Nederland gedaan.

• runner83
Daarnaast wil ik nog even toevoegen de support vind ik tot nu toe echt super net gebeld en krijg morgen een monteur langs gestuurd met nieuwe onderdelen.

Verwijderd

Laat inderdaad even weten van 3D scherm als je het antwoord heb. Ik loop er ook over na te denken om de G750JH te kopen.

• JeroenNietDoen
Ik heb vandaag wel contact gehad met 4launch. Zij verkopen 2 uitvoeringen van de G750JH. Verkoper moest navraag gaan doen en zou me terugmailen. Zojuist reactie teruggehad.:
Beste,

Naar aanleiding van uw vraag over de aanwezigheid van een 3D scherm op bovenstaande notebooks, stuur ik u deze e-mail. Beide notebooks hebben inderdaad een 3D scherm, i.c.m. nVidia 3d Vision kunt u het 3D beeld verkrijgen.

Met vriendelijke groet,

Rob Vervoort
Verkoop medewerker
4launch verkoopt voor 2000,- de uitvoering van 32GB ram en 256GB SSD, en voor 2299,- de uitvoering van 16GB ram en 2*256GB ram.

Verwijderd

Tuurlijk maakt dat ook niet uit :). Nou, die eerste lijkt me prima voor het geld, de 2de .. tsja .. nog een 256 ssd zet je er zelf in voor minder geld, maar dat weet je zelf ook wel :). Tsja, hier in Zwolle hebben ze wel Asus ROG laptops, maar of het jouw model is weet ik niet zeker .. Anyway, ik denk inderdaad dat je als je hem echt even wil zien bij een speciaalzaak moet langsgaan of iets in die geest. Maar nu je het zeker weet komt het volgens mij ook wel goed!

• JeroenNietDoen
Tja en eerlijk gezegd ben ik nog steeds niet om...

Voor een apparaat van 2000,- vind ik garantie en support eigenlijk wel heel belangrijk. Dell heb ik behoorlijk hoog zitten als het gaat om garantie en support. Van Asus weet ik dat gewoon niet.

Ik probeer dus momenteel een afweging te maken tussen of een heel goed beeldscherm, of goede aftersales.

Verwijderd

Tsja, ik heb een Asus laptop gehad met een defect moederbord binnen de garantietermijn. Heb hem toen moeten opsturen, maar ik had hem binnen één week terug, dus ach, ik had er weinig om te klagen. Nou had ik geen game laptop, maar een laptop van toen der tijd 700 euro, ik weet verder ook niet of er dus verschil in zit.

Weet je, voor 2000,- vind ik dat je een goeie laptop mag verwachten die wel een stootje kan hebben, dat lijkt mij bij beide wel goed te zitten. Ik hoop dat je die garantie en support eigenlijk helemaal niet nodig hebt :P, maar ik snap je afweging wel. Ik heb je altijd die Asus aangeprijst, maar als je zo erg twijfelt daaraan moet je gewoon voor de Dell gaan, want volgens mij gaat je (lichte) voorkeur daar toch wel naar uit.

• JeroenNietDoen
Mijn bang for bucks meter gaat uit naar Asus, vind ik ook mooier om te zien. Mijn verstand zegt Alienware.

Verwijderd

Tsja, als jij met die korting geen meerwaarde ziet in de Aus en je verstand Dell zagt, moet je voor die Dell gaan, maar je mag er ook best nog een nachtje over slapen :P

Verwijderd

Ik zou voor de Asus gaan.. succes met kiezen :p

Verwijderd

3d scherm + betere looks (ik bedoel...een alien op je cover?)

Ik zou de Asus nemen :p

seriously, die ga ik echt ook bestellen. :)

• JeroenNietDoen
En ik ga voor de Alienware, ik vind de garantie erg belangrijk, dat geeft nu toch de doorslag. Ik heb 10% kortingscode dus 1799,- i.p.v. 1999,-. Van dat geldt moet ik alleen nog een SSD kopen.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:11
Goede keuze. Ben zelf erg blij met de Alienware 8)

• JeroenNietDoen
Alleen jammer dat eind van de middag Dell de configs aangepast heeft. Als ik nu diezelfde config wil maken kost dat me 2345,-. De 1999,- is een variant met de AMD Radeon R9 M290X geworden.

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:11:
Alleen jammer dat eind van de middag Dell de configs aangepast heeft. Als ik nu diezelfde config wil maken kost dat me 2345,-. De 1999,- is een variant met de AMD Radeon R9 M290X geworden.
meh....AMD zou ik niet zo snel voor gaan, al kan ik dat niet met feiten onderbouwen. Heb al jaren Nvidia en dat bevalt uitstekend.

• JeroenNietDoen
Die M290X is een rebrand die 12-15% minder presteert dan de GTX 780M. Je moet wel goed gek zijn om voor de AMD te gaan.

Anderzijds, de Nvidia variant, als ik nu genoegen neem met 8GB geheugen, kan ik er wel dat 120HZ scherm opzetten. Dat was eerst alleen mogelijk met het allerduurste model. 8GB is in principe ook wel voldoende en kan er later altijd nog geheugen bij steken.

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-01-2014 09:32 ]

• Baazie
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:24:
Die M290X is een rebrand die 12-15% minder presteert dan de GTX 780M. Je moet wel goed gek zijn om voor de AMD te gaan.

Anderzijds, de Nvidia variant, als ik nu genoegen neem met 8GB geheugen, kan ik er wel dat 120HZ scherm opzetten. Dat was eerst alleen mogelijk met het allerduurste model. 8GB is in principe ook wel voldoende en kan er later altijd nog geheugen bij steken.
Let wel op wat voor module's zij daar insteken.

echter heb ik een dell werk laptopje met 8gb geheugen maar ik kom toch redelijk in de buurt van te weinig geheugen.

• remycuber
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-01 13:17
Heeft de topic opener al reeds zijn laptop gekocht? Ik zit ook met hetzelfde dilemma.

• kippensoepje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-07 22:05
voor dat geld zou ik zelf een pc bouwen; gaat langer mee, sneller, upgradeability en goedkoper.
echt mobiel is zo'n asus of alienware. en als je lan-party's wil zou ik voor een bit fenix prodigy matx gaan.
mvg kippensoepje

[ Voor 40% gewijzigd door kippensoepje op 17-02-2014 21:52 ]

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-11 12:31
Ik zit ook naar dezelfde set up te kijken als de topic starter is hier al iets over bekend??

Nickname KasPlantje.

• Saboutai
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 20:06
Is afhankelijk van het type.
Bij mij (750jh 4065) zitten er 2*256GB ssd in raid 0 in + 1TB hdd en is het een 120hz 3D scherm

[ Voor 3% gewijzigd door Saboutai op 08-04-2014 12:42 ]

Pagina: 1