Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chrome Extension: YTBookMarkk

Pagina: 1
Acties:

• Thyrius
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 09:07
Ik heb nu al sinds een aantal dagen dat ik deze extension (de dubbele 'k' is geen typo btw) zie staan in Chrome. Geen idee hoe ik eraan kom, maar lokaliseren en verwijderen blijkt niet mogelijk. Ik heb nu 5 anti-spyware progjes losgelaten (Ad-Aware, SpywareBlaster, Spybot S&D, Malwarebytes en SpyHunter). Op SpyHunter na vond geen van genoemde anti-malware programma's deze malware (SpyHunter toonde overigens meer dan 1250 verdachte dingen op mijn pc aan die de andere 4 programma's niet eens vonden). Ook Avast! vond niets bijzonders.

Ook disablen en dan removen in Chrome's Extions tab werkt niet, bij een herstart is het er gewoon weer. Iemand enig idee hoe ik ervan af kom? Behalve stoppen met het gebruiken van Chrome dan...

[ Voor 12% gewijzigd door Thyrius op 17-01-2014 03:53 ]

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:28
Het enige wat ik zo 1-2-3 kan vinden over die Add-on is:

http://br.answers.yahoo.c...qid=20131227173809AAeZBe4

Daar staat vermeld als mogelijke oplossing chrome deïnstalleren en dan opnieuw installeren... Kun je altijd proberen, als je je google account gelinkt hebt is het meeste volgens mij wel in syncronisatie met hun servers...

• Thyrius
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 09:07
Bedankt voor de reply... Ik heb het probleem al zelf weten op te lossen door de Developer Mode aan te vinken om zo de exacte locatie op mijn HDD te vinden waar het geïnstalleerd stond. Manueel verwijderd en nu is het blijkbaar weg en komt ook niet meer terug als ik Chrome herstart. Hier had ik eerder aan moeten denken |:( |:( |:(