Best Buy guide tag niet goed. BBG 'moeilijk' te vinden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Op deze manier krijg ik nooit aan mn familie uitgelegd dat Tweakers BBG en pricewatch ook voor hen is.

Begin op deze pagina: reviews: Desktop Best Buy Guide: januari 2014
Probeer overzicht van alle BBG's te komen om bijv. naar laptops te kijken, dus klik op de tag 'best buy guide' : http://tweakers.net/tag/Best+buy+guide/reviews/

En voila, geen recente laptop BBG's. Echter wel eentje van April 2013 wat doet vermoeden dat je wel het goede overzicht hebt maar dat er simpelweg geen laptop BBG's geweest zijn.

Uiteraard wil ik richting:
reviews: Laptop Best Buy Guide: december 2013
reviews: Laptop Best Buy Guide: oktober 2013
etc.

of is dit een 'feature'? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Sibylle op 16-01-2014 23:59 ]

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Blijkbaar wordt die tag niet consistent toegepast. Deze link geeft je echter ook een overzicht van alle BBG's :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Maar als BBGs onder reviews vallen, waarom dan niet één van de tien vakjes onder "Populair" standaard inruimen voor BBGs? Lijkt me nuttiger dan bijvoorbeeld "Besturingssystemen". Vooral omdat de BBG een mooi vehikel is om nieuwe gebruikers de PW in de loodsen. En dat is vast ergens onder een streep een goed iets ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Bundin op 17-01-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:00
Ik sluit me hier wel bij aan, die BBG's zijn echt onvindbaar op Tweakers zelf. Ik vind ze zelf vaak terug via Google..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:03

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hmm, ik krijg via de tag ze wel juist te zien:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pGLefmYcUs2kIPjkvIAE3He9/thumb.jpg

Of is het net dit weekend gewijzigd? :p

Let er op dat de Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide: april 2013 als datum '04-'13' heeft, terwijl die van juni nog wordt getoond als '01-06'.

Ik ben nu trouwens met een overzichtstopic bezig waarbij de voorafgaande discussietopics dan ook makkelijk zijn terug te vinden. Die komt dan als sticky in CSL, DAA, LAA en CAA. Dan kan je via het forum ook makkelijk de BBG's opzoeken.

[ Voor 13% gewijzigd door Bolletje op 20-01-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 14:16
Ik heb ze zelf weer even handmatig zitten koppelen :+

Maar de vindbaarheid moeten we domweg gaan vergroten. De reviewportal wil ik anders gaan insteken, dus dit pik ik daar meteen in mee :)
Pagina: 1