Na het opladen van mijn Iphone heb ik geen mobiele internetverbinding meer. Nadat ik bij Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen aanklik en vervolgens bij Instellingen > Mobiel netwerk Dataroaming selecteer en bij Mobiel Datanetwerk > APN onder Mobiele data internet.tele2.nl invoer en vervolgens de Iphone uit- en weer aanzet dan doet mijn internetverbinding het weer. In de statusbalk verschijnt eerst E en na enige tijd 3G. De verbinding verdwijnt pas weer nadat ik de Iphone ga opladen. Ik ben dan genoodzaakt om de hiervoor vermelde handelingen te herhalen.
Ik heb een Iphone 5 en de versie 7.04 van het besturingssysteem. Mijn provider is Tele2. Het toestel is een maand of drie oud en vanaf het begin heb ik dit probleem al. Komt iemand deze narigheid bekend voor en heeft iemand een advies voor mij.
Ik heb een Iphone 5 en de versie 7.04 van het besturingssysteem. Mijn provider is Tele2. Het toestel is een maand of drie oud en vanaf het begin heb ik dit probleem al. Komt iemand deze narigheid bekend voor en heeft iemand een advies voor mij.