Geen Internetverbinding bij mobiele data van Iphone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamppotje
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-05-2024
Na het opladen van mijn Iphone heb ik geen mobiele internetverbinding meer. Nadat ik bij Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen aanklik en vervolgens bij Instellingen > Mobiel netwerk Dataroaming selecteer en bij Mobiel Datanetwerk > APN onder Mobiele data internet.tele2.nl invoer en vervolgens de Iphone uit- en weer aanzet dan doet mijn internetverbinding het weer. In de statusbalk verschijnt eerst E en na enige tijd 3G. De verbinding verdwijnt pas weer nadat ik de Iphone ga opladen. Ik ben dan genoodzaakt om de hiervoor vermelde handelingen te herhalen.
Ik heb een Iphone 5 en de versie 7.04 van het besturingssysteem. Mijn provider is Tele2. Het toestel is een maand of drie oud en vanaf het begin heb ik dit probleem al. Komt iemand deze narigheid bekend voor en heeft iemand een advies voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er indirect bekend mee alleen dan met mijn moeder haar S3. Ook zei moest telkens opnieuw de gegevens handmatig invoeren en vervolgens aan/uit. Na een belletje naar Tele2 was het gefixt. Je zou kunnen proberen of je iPhone ook deze kuren vertoont als je het met een andere simkaart van een andere provider probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Voer een restore uit via iTunes, zet GEEN backup terug. Blijft het probleem daarna nog steeds: dan contact opnemen met je verkooppartij of Apple (1e jaar). Echter verlies je wele garantie het 2e jaar als je het via Apple besluit te doen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
internet.tele2.nl is niet nodig om internet te hebben. Heb zelf ook tele2 en ik heb het juist weg gehaald. Ik ondervond dat als het wel ingevuld staat, ik meerdere keren een mobiele dataverbinding had die wegviel en pas na herstarten weer terug kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamppotje
Thundermo
Is het dan niet zo dat je Iphone overschakelt naar wifi, terwijl jij denkt dat je een mobiele verbinding hebt?

[ Voor 4% gewijzigd door Stamppotje op 17-01-2014 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Wij hebben dit probleem ook, zowel iPhone 4 als 4S bij Tele2. Of in elk geval lijkt het erop, niet steeds na het opladen maar random gaat de mobiele verbinding eruit.

[ Voor 46% gewijzigd door PinokkioTV op 17-01-2014 18:54 ]

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamppotje
Met Tele2 heb ik contact opgenomen en heb een nieuwe kaart toegesturd gekregen; dit is een blauwe en is het nieuwste type kaart dat ze hebben. Het lijkt erop dat ik nu constante internetverbinding heb. Ook laad ik de smartphone niet meer op met Battery doctor, maar doe dat op de gebruikelijke manier als hij nog maar ca 20% aangeeft.
Pagina: 1