NAS/DESKTOP COMBI A10-6800K of I3-4330?
Mijn huidige pc is aan een update toe. Tevens wil ik een vervanging van mijn externe HDD aan de router als netwerk opslag .
Ik heb momenteel een AMD 7750 BE met een Club3D 5770. Deze gebruik ik voor internet en Office werk. Tevens worden er games op gespeeld: World of Tanks, Sims 3, Spore, Colin McRae
Het nieuwe systeem moet bovenstaande dingen kunnen en tevens Minecraft kunnen spelen en alle huidige NAS functionaliteiten (opslag , downloads, streamen)
Ik twijfel nu of het een AMD A10-6800K of INTEL I3-4330 moet worden.
CPU: Is volgens mij is de I3 in standaard gebruik de betere
GPU: Is de HD8760D ruimschoots de sterkere tov de HD4600 van de I3
Verbruik idle: Volgens mij geen groot verschil out of the box
Verbruik Load: I3 duidelijk lager
Welke CPU kan zonder extra video kaart al deze functies?
Wat is een zuinig moederbord voor de A10-6800K? De ASROCK B85M-ITX is goed voor de I3
Mijn huidige pc is aan een update toe. Tevens wil ik een vervanging van mijn externe HDD aan de router als netwerk opslag .
Ik heb momenteel een AMD 7750 BE met een Club3D 5770. Deze gebruik ik voor internet en Office werk. Tevens worden er games op gespeeld: World of Tanks, Sims 3, Spore, Colin McRae
Het nieuwe systeem moet bovenstaande dingen kunnen en tevens Minecraft kunnen spelen en alle huidige NAS functionaliteiten (opslag , downloads, streamen)
Ik twijfel nu of het een AMD A10-6800K of INTEL I3-4330 moet worden.
CPU: Is volgens mij is de I3 in standaard gebruik de betere
GPU: Is de HD8760D ruimschoots de sterkere tov de HD4600 van de I3
Verbruik idle: Volgens mij geen groot verschil out of the box
Verbruik Load: I3 duidelijk lager
Welke CPU kan zonder extra video kaart al deze functies?
Wat is een zuinig moederbord voor de A10-6800K? De ASROCK B85M-ITX is goed voor de I3