Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit toestel sinds september en ben er supertevreden over. Alleen 1 heel groot nadeel: binnen de kortste keren is het intern geheugen vol. Ik heb alles wat naar de SD-kaart kan verplaatst worden ook verplaatst, maar door alle standaard rommel die er op staat, krijg ik telkens weer opnieuw die melding. Ik zou het toestel dan ook graag willen rooten, maar durf er niet goed aan te beginnen omdat er nergens een stappenplan beschikbaar is voor deze versie.

Het zal me ongetwijfeld wel lukken om hem te rooten (denk ik toch :o ), maar ik zou hem daarna ook nog willen gebruiken. Bij dat laatste vrees ik dat het weleens mis zou kunnen lopen. Ik lees overal dat je er best niet aan begint als je geen uitgebreid stappenplan hebt.

Kan iemand mij helpen of begin ik er beter helemaal niet aan? Alvast erg bedankt!

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-11 12:32
Probeer is framaroot, als het goed is werkt dit ook voor deze telefoon, gewoon installeren op de telefoon en de stappen volgen. Werkt heel makkelijk.

Anders super one click proberem

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt alvast voor je antwoord ProAce. Ik had Oneclick gedownload (de gewone, niet de super), maar ten eerste installeerde het veel rommel op mijn pc. Ten tweede gaf hij op het laatst niet de garantie dat het ging lukken omdat hij mijn telefoon niet herkende. Was dus op eigen risico en dan heb ik de boel er maar weer afgehaald. Ik ga straks die framaroot eens proberen.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Schopje naar Android Smartphones.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Topicstarter
Oepsie, sorry!

Heb Rooteaza ondertussen ff bekeken (tussen de soep en de patatten zoals ze dat hier zeggen) en wil de gok wel wagen. Is er hier een hulplijntje voor als het toch niet zo simpel blijkt te lopen als wordt beweerd?

Verwijderd

Topicstarter
Oké, geen hulplijntje dus. Jammer... Denk dat ik er dan beter niet aan begin. Toch bedankt :-S
Pagina: 1