[bug] Woordenteller 'Review schrijven' telt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Zojuist heb ik een review geschreven, en mij viel iets op.

Als ik mijn review bewerk om hem uit te breiden (het maakt volgens mij niet uit of het al live is gezet of nog niet-live staat), dan lijkt de woordenteller opnieuw te beginnen, en toont dan:

De review verschijnt in de tracker als de onderbouwing met minimaal 150 woorden is uitgebreid. Je hebt 0 woorden toegevoegd.

Mijn review bestaat al meer dan uit 150 woorden, wordt ook netjes in de tracker getoond, en zou dan misschien zoiets als dit moeten tonen:

De review is in de tracker verschenen omdat hij meer dan 150 woorden aan onderbouwing bevat.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het gaat om het woordje 'toegevoegd' natuurlijk ;) Technisch klopt het wat er staat, maar de hele tekst is nogal overbodig als de review inderdaad al in de tracker is verschenen.

Wel is het volgens mij zo dat de update tijd pas na toevoeging van meer dan 150 woorden wordt aangepast waardoor de review weer bovenaan in de tracker zal komen te staan.

[ Voor 88% gewijzigd door crisp op 16-01-2014 13:57 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 14:16
Ik denk dat we die teller gewoon over de review zelf moeten laten gaan ipv wat je er enkel aan toevoegt. Het is handig om te weten wanneer je weer opnieuw wordt getoond in de tracker, maar dat kan denk ik ook wel op een andere manier