Benchmarks in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:03

P_Tingen

omdat het KAN

Topicstarter
Het is al eens eerder gevraagd, maar het zou verhipte handig zijn wanneer er in de pricewatch een benchmark toegevoegd zou kunnen worden van de processor. Nu zit ik regelmatig te grasduinen in de PW en moet dan steeds naar CPU Benchmark om te zien hoe snel een bepaalde processor ook alweer is.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Ik heb het nagevraagd maar een integratie van onze Benchmark database met de Pricewatch zit er voorlopig nog steeds niet in. Gezien het groot aantal werk en tijd dit gaat kosten om dit goed te doen hebben we er op dit moment gewoon geen ruimte voor.

Het plan ligt er wel nog steeds om dit te gaan aanpakken, maar dit is pas op langere termijn.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:18

3raser

⚜️ Premium member

Ik zat de review van de Samsung 850 te lezen en bedacht me toen dat er inderdaad behoefte is aan benchmarks in de pricewatch. Dat bracht me bij dit topic. Vooral het vergelijken van meerdere producten zou handig zijn. Iets wat hardware.info al langer doet. Voor hardware zoals SSD's is zo'n overzicht met lees- en schrijfsnelheden per schijf enorm interessant en het zou mijn keuze voor een bepaald product zeker kunnen beïnvloeden. Dit is uiteraard erg afhankelijk van testresultaten, maar Tweakers heeft al aangegeven meer reviews te willen doen sinds ze op radio en tv zijn.

Ik hoop dus dat dit punt iets hoger op de lijst komt. Want het staat zo te lezen al sinds 2011 op de lange termijn lijst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Move naar Mooie Features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:17

WoutF

Hoofdredacteur
3raser schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:35:
Ik zat de review van de Samsung 850 te lezen en bedacht me toen dat er inderdaad behoefte is aan benchmarks in de pricewatch. Dat bracht me bij dit topic. Vooral het vergelijken van meerdere producten zou handig zijn. Iets wat hardware.info al langer doet. Voor hardware zoals SSD's is zo'n overzicht met lees- en schrijfsnelheden per schijf enorm interessant en het zou mijn keuze voor een bepaald product zeker kunnen beïnvloeden. Dit is uiteraard erg afhankelijk van testresultaten, maar Tweakers heeft al aangegeven meer reviews te willen doen sinds ze op radio en tv zijn.

Ik hoop dus dat dit punt iets hoger op de lijst komt. Want het staat zo te lezen al sinds 2011 op de lange termijn lijst. ;)
Het heeft lang geduurd voordat er plek op de roadmap was, maar we zijn er op dit moment mee bezig :) Het zal echter wel even duren voor het allemaal up and running is, want de huidige code van de benchmarkdatabase is sterk verouderd en het plan is om alles vanaf scratch weer op te bouwen :)