[Geld terug] Semi professionele kleuren laser printer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheByteBoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:28
Er lopen op dit moment een aantal geld terug acties van diverse printerfabrikanten voor semi professionele kleuren laser printers en multifunctionals.

HP
Kleuren laser printer voor de prijs van een zwartwit (t/m 31-01-2014)
http://www.centralpoint.n...-op-hp-laserjet-printers/
Interessant zijn:Als lage prijs per pagina belangrijk is, is de pricewatch: HP Laserjet Enterprise 500 M551n nog interessant. Deze heeft geen rebate, maar wel toners van 5500-6000 pagina's meegeleverd.

Xerox
Tot 150 euro terug (t/m 31-03-2014)
http://www.centralpoint.n...e-xerox-printer-modellen/
Bijvoorbeeld de pricewatch: Xerox Phaser 6600V_N (netwerk, geen duplex) is dan te krijgen voor slechts 140 euro incl bezorging , 1 jaar on site garantie en toners voor 3000 (zwart/wit) en 2000 (kleur) pagina's. Lijkt me geen geld voor een printer die goed beoordeeld wordt. De pricewatch: Xerox Phaser 6600V_DN (netwerk+duplex) is 60 euro meer.
Edit 20-01: de 6600V_N kost inmiddels weer bijna 200 euro incl korting, wat nauwelijks minder is dan de 6600V_DN. Deze laatste is dus nu het meest interessant.

OKI
Tot 250 euro terug (t/m 31-03-2014)
http://www.centralpoint.n...erse-oki-kleurenprinters/
Bijvoorbeeld de pricewatch: Oki MC352dn (print+copy+scan+netwerk+duplex) is dan te krijgen voor ongeveer 250 euro. Grootste nadeel is dat er starttoners van 1000 pagina's meegeleverd worden volgens de specification sheet. Voordeel is de 3 jaar on site garantie.

[ Voor 3% gewijzigd door TheByteBoy op 20-01-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 18:10
De HP is hier €144 wat dus uitkomt op een uiteindelijke prijs van €74?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05
Leetness schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:58:
De HP is hier €144 wat dus uitkomt op een uiteindelijke prijs van €74?
Deze prijs is wel "heel toevallig" rond de 70 Euro lager dan bij de andere aanbieders. Maar als er van hun prijs ook die 70 Euro weer van af gaat is het wel een heel goede deal inderdaad :) Zou maar snel bestellen ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheByteBoy
Brad Pitt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:28:
[...]

Deze prijs is wel "heel toevallig" rond de 70 Euro lager dan bij de andere aanbieders. Maar als er van hun prijs ook die 70 Euro weer van af gaat is het wel een heel goede deal inderdaad :) Zou maar snel bestellen ;)
Probleem is dat bij hun de levertijd op 3-feb staat, en dat dan de actie al is afgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
TheByteBoy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:33:
Probleem is dat bij hun de levertijd op 3-feb staat, en dat dan de actie al is afgelopen...
Maakt toch niet uit, je kóópt het apparaat nu. Registreren ook lang zat de tijd voor.

[Edit] Ik blijf toch nog maar even rommelen met een inkjetje. De prijs van deze laser printer is natuurlijk prima. Maar als je ziet wat de toners kosten (103 Euro voor origineel, 70 Euro voor imitatie... per STUK, maal 4 dus) word je weer niet vrolijk. Heb nu al een laser printer waar toners 135 Euro per stuk kosten en print die op en gooi het apparaat gewoon weg. Vind die kosten (al kan je er "veel" mee printen) werkelijk bizar. YMMV uiteraard, voor mensen die veel printen is een laserprinter vast wel voordelig(er).

[ Voor 48% gewijzigd door Brad Pitt op 16-01-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheByteBoy
Brad Pitt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:35:
[...]

Maakt toch niet uit, je kóópt het apparaat nu. Registreren ook lang zat de tijd voor.
Dat zou misschien ook wel werken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:35:
[...]
Let even op punt 3 van de Algemene Voorwaarden.

https://h41201.www4.hp.co...simdate=31-1-2014&ocugid=

3. De actie geldt voor de in aanmerking komende HP producten die ofwel rechtstreeks bij HP
of bij een erkende wederverkoper of erkende detailhandelaar van HP zijn gekocht. De actie
geldt alleen voor eindklanten (d.w.z. klanten die producten voor hun eigen gebruik kopen);
aanvragen waarbij de gekochte producten worden doorverkocht of verhuurd aan derden,
komen niet in aanmerking voor deze actie.

[ Voor 35% gewijzigd door BMTN op 16-01-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ja had ik gezien, maar zag nergens op hun site een lijst met winkel die daar aan voldeden. Plus, vanwege de werkelijk bizarre toner kosten laat ik deze aanbieding toch schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
HP partners en winkels zoeken

http://www8.hp.com/nl/nl/store-finder/index.do

als Office-Deals hier tussen staat en je krijgt je factuur voor 1 februari dan zit je goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
BMTN schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:47:
HP partners en winkels zoeken

http://www8.hp.com/nl/nl/store-finder/index.do

als Office-Deals hier tussen staat en je krijgt je factuur voor 1 februari dan zit je goed!
Uiteraard die pagina gezien ja.

En, staat ie er tussen? Is wat makkelijker voor de anderen wellicht (ik vind het een draak van een pagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternatief is om een Samsung laserprinter te kopen eind deze maand bij MM (btw actie). Ik heb eentje uit een serie van twee jaar terug maar zag dat de toner en techniek nog steeds hetzelfde is. Mijne loopt nog steeds als een tiet. Prima dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:23:
Alternatief is om een Samsung laserprinter te kopen eind deze maand bij MM (btw actie). Ik heb eentje uit een serie van twee jaar terug maar zag dat de toner en techniek nog steeds hetzelfde is. Mijne loopt nog steeds als een tiet. Prima dingetje.
Mijn kleurenlaser van 4 jaar geleden doet het ook nog perfect. Kostte toen 299 Euro. Vullen met nieuwe toners kost echter 540 Euro. Deze gaat dus meteen naar de stort als 'ie leeg is. Toners zijn meestal erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheByteBoy
Brad Pitt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:30:
[...]

Mijn kleurenlaser van 4 jaar geleden doet het ook nog perfect. Kostte toen 299 Euro. Vullen met nieuwe toners kost echter 540 Euro. Deze gaat dus meteen naar de stort als 'ie leeg is. Toners zijn meestal erg duur.
Dit is ook de reden voor mij om een nieuwe printer te zoeken. Ik heb een 6 jaar oude HP 2605DN, indertijd na een 2 voor de prijs van 1 actie iets van 250 euro, en daar zijn de toners van op. Nieuwe toners zijn stukken duurder dan een nieuwe printer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:30:
[...]

Mijn Samsung was destijds in de aanbieding voor 89€ incl toner. Ik zit nu op 600 paginas en de toner geeft 55% aan. Een setje nieuwe imitatie toners kost 110€ Dat zou dus idd meer kosten dan weer eens zo'n aanbieding scoren.

Andere mogelijkheid is om te gaan vullen. Op deze website geven ze tips voor een goeie (vulbare) laserprinters. Kijkje waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:39

HaTe

haat niet

Volgens dat lijstje komt de Oki C301dn er wel heel aantrekkelijk uit, voor maar 149 euro makkelijk te hervullen. edit: Als ik wat andere bronnen mag geloven is het helemaal niet makkelijk te hervullen.

[ Voor 45% gewijzigd door HaTe op 16-01-2014 21:11 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheByteBoy
HaTe schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:54:
Volgens dat lijstje komt de Oki C301dn er wel heel aantrekkelijk uit, voor maar 149 euro makkelijk te hervullen. edit: Als ik wat andere bronnen mag geloven is het helemaal niet makkelijk te hervullen.
Standaard toners die erbij komen zijn maar 750 pagina's, en nieuwe toners zijn niet goedkoop. Type valt niet onder de cashback acties. Zou ik niet voor kiezen gezien de andere opties in de topic start.
Pagina: 1