Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik heb mijn office pakket professional plus 2007 geinstalleerd op mijn nieuwe laptop met windows 8.1.
Voorheen kreeg ik altijd een melding als er nieuwe emails binnnen kwamen ook als ik outlook niet open had staan.
Nu geeft mijn nieuwe laptop geen meldingen meer als ik outlook afgesloten heb.
Hoe kan ik dit veranderen?

groetjes natasha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:04

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Niet, Outlook kan alleen controleren en melden dat er mail is, als 't draait. Draait 't niet, dan doet 't ook niets. Je moet een ander programma hebben gehad dat periodiek je mail controleerde en de melding gaf.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Bedoel je misschien dat je i.p.v. het programma echt sluit, het programma minimaliseert naar de taakbalk (alleen het outlook icoontje blijft rechtsonderin beeld zichtbaar) ?

Dan is het programma niet gesloten alleen niet zichtbaar, en worden de emails wel gesynced met je mailserver

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:56
Minimaliseren kan naar de taakbalk maar ook naar de systray - vind ik zelf wat prettiger, een opgeruimde taakbalk. Recht-klik op het Outlook icoon in de systray en daar staat de optie 'Hide when minimised'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Jolke schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:47:
Minimaliseren kan naar de taakbalk maar ook naar de systray - vind ik zelf wat prettiger, een opgeruimde taakbalk. Recht-klik op het Outlook icoon in de systray en daar staat de optie 'Hide when minimised'.
Dit ^

Ik zei taakbalk maar bedoelde systray

Ik denk dat dit is waar TS naar op zoek is, let op je moet het programma dan minimaliseren en niet sluiten :)

Try SCE to Aux