Windows updates blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Een uur geleden wilde ik dus mijn laptop verplaatsen maar ik was vergeten dat de accu er niet in zat..

Toen ik hem opnieuw aandeed ging hij opeens Windows-updates configureren en blijft hij na een uur nog steeds hangen op 15%...

Kan ik hem nu gewoon uit doen door de netstroom eraf te halen?

Het gaat om Windows 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Uur verder en hij is nu op 16%...

Is dit niet wat te traag? Want ik zit nu op stage maar ik kan er geen gebruik van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Laatst online: 14:41
tussen je 2 reactie's zit maar 6 minuten... dus 'een uur verder' lijkt mij enigszins iets te overdreven

als je de stroom er uit haalt doet hij volgens mij een rollback... dat kan even duren. heb geduld.
waarom haal je je accu er eigenlijk uit?

[ Voor 13% gewijzigd door xFeverr op 16-01-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Bedoelde dat na het uur hij pas op 16% staat (niet na 15% haha)

Heb de stroom eruitgehaald en laptop weer opnieuw opgestart maar hij gaat nu verder bij waar ik gebleven was :(

Heb de accu eruitgehaald omdat ik altijd op netstroom werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Laatst online: 14:41
heb geduld, laat hem lopen... als je tijdens een update de stroom er af haalt dan kan de rollback inderdaad lang duren.

er staat duidelijk dat je de PC niet uit moet schakelen als hij bezig is, dat is niet voor de lol daar neergezet, dus verwacht dan ook dat het herstellen ervan even tijd inneemt.

als je toch op netstroom werk altijd, laat hem er dan gewoon in zitten. wat maakt het dan uit dat je accu steeds minder wordt. overigens, mijn asus ligt soms maanden aan de lader aan een stuk inclusief accu en daar is nog steeds niks mis mee (heb hem 2,5 jaar). ik ben er niet meer zo bang voor dat me accu naar de donder gaat. bovendien blijft het daar aan de connector stofvrij en kan het geen beschadigingen oplopen. (en heb je een reserve als de stroom uitvalt... ect.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Geduld is een schone zaak :)

Heb hem laten lopen en hij is net klaar met updaten!

Kan een slotje op
Pagina: 1