Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Baan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-12-2022
Op zondag 12/01/2014 ben ik in contact gekomen met Susanne90 via Tweakers. Hij/zij bood een Samsung Tab aan zie; V&A aangeboden: Samsung Tab 3 8.0 ( Nieuw ).

Na wat email verkeer bood ik 100 euro en maakte op zondag 12/01/2014 105 euro over op ING rekening 747819459.

Ik heb ondanks diverse vriendelijke en minder vriendelijke emailtjes via Susanne9090@live.nl niets meer van hem/haar vernomen.
Mogelijk dat Tweakers hier iets in kan betekenen, natuurlijk heb ik alle topics hier over al gelezen.

Het rekeningnummer is reeds bekend bij https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html#

Met vriendelijke groet,

een onder zijn EIGEN NAAM opererende Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:31

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ben bang van wel ja Google Image search Gezien de profiel wat absoluut nep is.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-10 13:39
Voor iedereen zowiezo een les: check altijd het rekeningnummer op de site van mijnpolitie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond je 100 E niet een beetje to good to be true ? Ik mis trouwens wat het er mee te maken heeft dat je hier onder je eigen naam post btw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:56

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:47:
Vond je 100 E niet een beetje to good to be true ? Ik mis trouwens wat het er mee te maken heeft dat je hier onder je eigen naam post btw ?
Ik gok dat de beste man pissed is over de anonimiteit bij een nick en daarom zichzelf tof vind dat hij wél zijn eigen naam gebruikt (en dus niet ergens achter schuilt)

OT: Screwed, Als het rekening numemr al bij de politie bekend is en het profiel overduidelijk fake is kan je fluiten naar je geld. Tweakers kan alleen het account bannen indien ze dezelfde mening delen maar verder is het een kwestie voor de politie :) (kijkende naar soortgelijke topics overigns)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

De user is inmiddels ook al gebanned zie ik.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:28
Was dit niet de persoon die van een een spiegelreflex naar systeemcamera wilde? Kan haar topics niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Deze naam wordt al in meerdere verschillende vormen gebruikt op Tweakers.net en is al lange tijd actief ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:50:
[...]

Ik gok dat de beste man pissed is over de anonimiteit bij een nick en daarom zichzelf tof vind dat hij wél zijn eigen naam gebruikt (en dus niet ergens achter schuilt)
Mja dacht ik al gelukkig verduidlijkt de topic starter dit nog eens doormiddel van een rant via DM ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste is even een topic op http://www.opgeletopinternet.nl aan te maken, zodat gedupeerden van alle platformen zich kunnen verzamelen op een goed vindbare plaats.

Ze hebben ook een stappenplan met aangifte en brief naar bank.

Uiteraard is het account hier geblokkeerd. Je kan op basis van een gelijkende username geen conclusies trekken dat het dezelfde persoon is als iemand die hier al lang rondloopt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 08:52 ]

Pagina: 1