Dit topic is geplaatst in overleg en met goedkeuing van Moderators (Gambieter & Zeef)
Beste tweakers,
Omdat de webshop van Lenovo voornamelijk is ingericht voor de zakelijke markt is het voor particulieren lastig om informatie omtrent garantie te vinden. Wanneer men bijvoorbeeld de thinkpad E540 probeert te bestellen krijg je 'gratis 1 jaar carry-in' warranty. Echter heb ik contact gehad met de Lenovo service desk, en zij vertelde mij het volgende:
Ik hoop hiermee andere tweakers en bezoekers enig zoek- en speurwerk te besparen.
Gr.
Qon
Beste tweakers,
Omdat de webshop van Lenovo voornamelijk is ingericht voor de zakelijke markt is het voor particulieren lastig om informatie omtrent garantie te vinden. Wanneer men bijvoorbeeld de thinkpad E540 probeert te bestellen krijg je 'gratis 1 jaar carry-in' warranty. Echter heb ik contact gehad met de Lenovo service desk, en zij vertelde mij het volgende:
Voor ieder die dus een laptop wilt bestellen via de Lenovo webshop en meer duidelijkheid wil over zijn garantie (warranty) termijn. Ookal wordt er op de website '1 jaar' vermeld, zal er toch '2 jaar' garantie worden verstrekt.Geachte X,
Hartelijk dank voor het contacteren van de Lenovo Online Winkel.
De wettelijke garantie is 12 maanden met als toevoeging in de EC 12
maanden. Lenovo vermeld als fabrieks garantie 1 jaar dus dat is correct
en aangezien u in Nederland woont wordt er automatisch het tweede jaar
toegevoegd. U heeft dus 24 maanden garantie op de Thinkpad E540.
Met vriendelijke groeten,
X
Lenovo Online Winkel
Klantenservice
lenovo.nl.cs@digitalriver.com
Email ID: X
Ik hoop hiermee andere tweakers en bezoekers enig zoek- en speurwerk te besparen.
Gr.
Qon
[ Voor 4% gewijzigd door Qon op 16-01-2014 09:01 ]