Hallo beste tweakers,
Ik ben student, eerstejaars nu, en op zoek naar een laptop waar ik toch
in elk geval drie jaar plezier van moet kunnen hebben. Ik weet er zelf zo ongeveer niks vanaf, dus ik vraag jullie hulp. Ik zoek een laptop met een prijs tot 500 euro, heb helaas geen groot budget. Wat ik zoek in een laptop is vooral snelheid bij downloaden, internet gebruik etc. Ik gebruik mijn laptop voornamelijk voor downloaden,online series kijken, office gebruik en surfen. Het liefst een laptop met een 15.6-17.3 inch
scherm, minstens 500 gb geheugen en een minimaal werkgeheugen van 4 gb.
Ik zat zelf te kijken naar de volgende lijst:
Asus X551CA-SX019H
HP 17-e020sd
Sony Vaio SVF1521A6EW.NL3
Sony Vaio SVF1521Q4EB.AE1
Acer V5-551-84556G1TMakk
Ik heb enigszins voorkeur voor een sony, asus, acer of hp. Maar eigenlijk zijn alle merken welkom.
Alvast bedankt voor de hulp!
*Aangepast met lijst van eigen gevonden potentieeltjes.
Ik ben student, eerstejaars nu, en op zoek naar een laptop waar ik toch
in elk geval drie jaar plezier van moet kunnen hebben. Ik weet er zelf zo ongeveer niks vanaf, dus ik vraag jullie hulp. Ik zoek een laptop met een prijs tot 500 euro, heb helaas geen groot budget. Wat ik zoek in een laptop is vooral snelheid bij downloaden, internet gebruik etc. Ik gebruik mijn laptop voornamelijk voor downloaden,online series kijken, office gebruik en surfen. Het liefst een laptop met een 15.6-17.3 inch
scherm, minstens 500 gb geheugen en een minimaal werkgeheugen van 4 gb.
Ik zat zelf te kijken naar de volgende lijst:
Asus X551CA-SX019H
HP 17-e020sd
Sony Vaio SVF1521A6EW.NL3
Sony Vaio SVF1521Q4EB.AE1
Acer V5-551-84556G1TMakk
Ik heb enigszins voorkeur voor een sony, asus, acer of hp. Maar eigenlijk zijn alle merken welkom.
Alvast bedankt voor de hulp!
*Aangepast met lijst van eigen gevonden potentieeltjes.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 21:49 ]