Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop gezocht!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers,

Ik ben student, eerstejaars nu, en op zoek naar een laptop waar ik toch
in elk geval drie jaar plezier van moet kunnen hebben. Ik weet er zelf zo ongeveer niks vanaf, dus ik vraag jullie hulp. Ik zoek een laptop met een prijs tot 500 euro, heb helaas geen groot budget. Wat ik zoek in een laptop is vooral snelheid bij downloaden, internet gebruik etc. Ik gebruik mijn laptop voornamelijk voor downloaden,online series kijken, office gebruik en surfen. Het liefst een laptop met een 15.6-17.3 inch
scherm, minstens 500 gb geheugen en een minimaal werkgeheugen van 4 gb.

Ik zat zelf te kijken naar de volgende lijst:

Asus X551CA-SX019H

HP 17-e020sd

Sony Vaio SVF1521A6EW.NL3

Sony Vaio SVF1521Q4EB.AE1

Acer V5-551-84556G1TMakk

Ik heb enigszins voorkeur voor een sony, asus, acer of hp. Maar eigenlijk zijn alle merken welkom.

Alvast bedankt voor de hulp!

*Aangepast met lijst van eigen gevonden potentieeltjes.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 21:49 ]

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
3 van de 4 dingen die je benoem ligt dus aan je internetsnelheid... (tenzij je een brakke wifi kaart heb)

Verwijderd

Topicstarter
Aha, zo leer ik weer eens wat. Ik zoek dus vooral een laptop die lekker soepel werkt en niet continu vastloopt zoals mijn enorm verouderde dell inspiron die zijn beste tijd helaas gehad heeft.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Ga je er spelletjes op spelen?

Of alleen internetten, youtube etc?

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
En heb je zelf ook al iets gezocht?

LAA beleid

Verwijderd

Topicstarter
Excuses, ja ik heb zelf onderzoek gedaan en was uitgekomen op bijvoorbeeld de

Asus X551CA-SX019H

HP 17-e020sd

Sony Vaio SVF1521A6EW.NL3

Sony Vaio SVF1521Q4EB.AE1

Acer V5-551-84556G1TMakk

Maar aangezien ik er zelf zo weinig vanaf weet en niet goed weet wat voor mij nou heel belangrijk is, hoop ik dat de experts onder ons mij wijzer kunnen maken.

Ik speel overigens geen 'games' op mijn computer. Het gaat puur om online series/films kijken, youtube, internetten, office gebruik, downloaden eigenlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 21:48 ]

Pagina: 1