Hallo allemaal,
Alvast bedankt dat jullie wat je van tijd willen delen om mij te kunnen helpen. Ik wil een gaming PC in elkaar zetten en heb daarbij jullie hulp nodig. Ik weet wel het een en het ander maar niet genoeg.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen en eventueel streamen. Ik speel vooral League of Legends en daarbij zou het fijn zijn als het systeem goed 3DS Max kan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 600 en 750 euro, iets meer is nooit erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Muis en een toetsenbord heb ik al wel, maar een beeldscherm zoek ik nog. Zelf had ik deze in gedachte: pricewatch: BenQ GW2265HM Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aardig wat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet zozeer, zolang de prijs/kwaliteit goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik zou het liefst (in de toekomst) een tweede beeldscherm aansluiten. Ik weet zelf niet wat hier voor nodig is maar daar kunnen we wel uitkomen denk ik. Verder een SSD voor OS/programma's en een HDD voor opslag, het bekende verhaaltje.
Ga je overklokken?
Nee.
Zelf had ik dit een beetje in gedachte wat ik heb weggejat van een ander topic.
Al met al een lijstje dat binnen het budget past, maar ik zou het niet erg vinden als het erover heen gaat om zo de videokaart of de processor wat op te krikken.
Bedankt alvast!
Alvast bedankt dat jullie wat je van tijd willen delen om mij te kunnen helpen. Ik wil een gaming PC in elkaar zetten en heb daarbij jullie hulp nodig. Ik weet wel het een en het ander maar niet genoeg.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen en eventueel streamen. Ik speel vooral League of Legends en daarbij zou het fijn zijn als het systeem goed 3DS Max kan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 600 en 750 euro, iets meer is nooit erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Muis en een toetsenbord heb ik al wel, maar een beeldscherm zoek ik nog. Zelf had ik deze in gedachte: pricewatch: BenQ GW2265HM Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aardig wat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet zozeer, zolang de prijs/kwaliteit goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik zou het liefst (in de toekomst) een tweede beeldscherm aansluiten. Ik weet zelf niet wat hier voor nodig is maar daar kunnen we wel uitkomen denk ik. Verder een SSD voor OS/programma's en een HDD voor opslag, het bekende verhaaltje.
Ga je overklokken?
Nee.
Zelf had ik dit een beetje in gedachte wat ik heb weggejat van een ander topic.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung 840 series 120GB | € 100,- | € 100,- |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 97,- | € 97,- |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 63,04 | € 63,04 |
| 1 | Club3D Radeon HD 7870 '13Series | € 143,- | € 143,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 49,00 | € 49,00 |
| 1 | Aerocool V3X Black Edition | € 23,80 | € 23,80 |
| 1 | BenQ GL2250 Zwart | € 94,20 | € 94,20 |
| 2 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,90 | € 129,80 |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 14,80 | € 14,80 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 36,99 | € 36,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 737,63 | |
Al met al een lijstje dat binnen het budget past, maar ik zou het niet erg vinden als het erover heen gaat om zo de videokaart of de processor wat op te krikken.
Bedankt alvast!