Sinds gisteren heb ik mijn Asus N56VB-S4061H binnengekregen van Bobshop.nl en tegen al mijn verwachtingen in heeft de laptop een mooi scherm, goede speakers etc etc..
Nu zie ik vandaag dus dat het lijm op de achterkant (scherm klep) loslaat waardoor er dus een opening te zien is.. Bobshop dus gemaild en ik kan mijn Asus omruilen voor een ander.
Ook hebben ze de laptop die ik daar heb gehaald niet meer en komen ze ook niet meer
De vorige keer had ik geen topic geopend omdat ik zeker wist dat de Asus goed was.. (Maar iedereen heeft zijn eigen wensen)
Omdat ik dus verschillende eisen heb vraag ik me af of ik niet een betere laptop kan halen dan de Asus (prijs/kwaliteit verhouding)
kort samengevat wat de Asus heeft:
- Intel Core i7 3630QM
- 740M Nvidia kaart
- TN full hd display
- 500 GB (trage) HDD
- 6GB Ram
Omdat ik hem dus mag omruilen ben ik is gaan kijken bij Bobshop.nl en ik kwam de volgende laptop tegen.
- http://www.bobshop.nl/nl/...notebook/p49241#kenmerken
Is de laptop slechter dan de Asus die ik heb? (omdat het een nieuwere versie is)
Wat doe ik op de laptop?
- League of legends en misschien soms een MMO (745M van de n550 lijkt me dan beter)
- Photoshop, InDesign, Illustrator etc
- Muziek luisteren tijdens stage
Wat ik fijn vind aan de N56
- scherm (maar nog beter zoals een IPS is mooi meegenomen)
- geluidskwaliteit
- stevigheid
- fans zijn stil voor een laptop
Zal ik de N56 houden of toch de N550 nemen?
Mocht iemand me kunnen helpen met een ander laptop op bobshop.nl ... graag!
Mijn budget is niet heel veel hoger (kan nog maximaal 100 euro bijleggen voor een laptop als ik de Asus omruil) Wat dus in totaal 900,- zou zijn.
Anders kan ik iets zoeken (misschien secondelijm?) om de achterkant dicht te lijmen!
Alleen weet ik dus niet of dat op metaal/aluminium gaat werken... (cover van het scherm)
Nu zie ik vandaag dus dat het lijm op de achterkant (scherm klep) loslaat waardoor er dus een opening te zien is.. Bobshop dus gemaild en ik kan mijn Asus omruilen voor een ander.
Ook hebben ze de laptop die ik daar heb gehaald niet meer en komen ze ook niet meer
De vorige keer had ik geen topic geopend omdat ik zeker wist dat de Asus goed was.. (Maar iedereen heeft zijn eigen wensen)
Omdat ik dus verschillende eisen heb vraag ik me af of ik niet een betere laptop kan halen dan de Asus (prijs/kwaliteit verhouding)
kort samengevat wat de Asus heeft:
- Intel Core i7 3630QM
- 740M Nvidia kaart
- TN full hd display
- 500 GB (trage) HDD
- 6GB Ram
Omdat ik hem dus mag omruilen ben ik is gaan kijken bij Bobshop.nl en ik kwam de volgende laptop tegen.
- http://www.bobshop.nl/nl/...notebook/p49241#kenmerken
Is de laptop slechter dan de Asus die ik heb? (omdat het een nieuwere versie is)
Wat doe ik op de laptop?
- League of legends en misschien soms een MMO (745M van de n550 lijkt me dan beter)
- Photoshop, InDesign, Illustrator etc
- Muziek luisteren tijdens stage
Wat ik fijn vind aan de N56
- scherm (maar nog beter zoals een IPS is mooi meegenomen)
- geluidskwaliteit
- stevigheid
- fans zijn stil voor een laptop
Zal ik de N56 houden of toch de N550 nemen?
Mocht iemand me kunnen helpen met een ander laptop op bobshop.nl ... graag!
Mijn budget is niet heel veel hoger (kan nog maximaal 100 euro bijleggen voor een laptop als ik de Asus omruil) Wat dus in totaal 900,- zou zijn.
Anders kan ik iets zoeken (misschien secondelijm?) om de achterkant dicht te lijmen!
Alleen weet ik dus niet of dat op metaal/aluminium gaat werken... (cover van het scherm)