Hallo mensen,
Ik ben mezelf aan het oriënteren om straks zelf mijn kast op te bouwen.
Volgens mij ben ik al een eindje in de goede richting maar zou er graag nog op en/of aanmerkingen over krijgen van jullie.
Ik wil er de nieuwere games op kunnen spelen en ook moet ie soepel films en concerten in hd formaat (tv) af kunnen spelen als er meerdere dingen open staan.
Ik hoop dat ik het een beetje goed neer kan zetten hier, en anders hoor ik graag hoe het beter kan.
Ik dacht aan het volgende:
Behuizing: Cooler master centurion 6
ASRock ATX MB AMD AM3(+) 990FX EXTREME3
AMD FX-8350 Boxed AM3+ Processor Black Edition
Thermaltake Contac 30 CPU Cooler
Kingston HyperX DIMM DDR3 1600 CL10, 16 GB (2 x 8 GB)
Seagate Barracuda - 3.5i SATA III HDD, 1 TB
XFX Geforce 8600GT
Voeding: Model LPG12 550w
De voeding en de videokaart heb ik nog maar word later ge-upgrade.
Excuus voor de opsomming. Ik had graag zo'n mooi kolommetje gemaakt maar ik kreeg het niet voor elkaar
Zou dit allemaal goed met elkaar werken? Of zijn er delen die ik beter kan verwisselen met andere?
Tja... En waarom AMD? Beetje budget-denken denk ik
Groeten,
Oskar
Ik ben mezelf aan het oriënteren om straks zelf mijn kast op te bouwen.
Volgens mij ben ik al een eindje in de goede richting maar zou er graag nog op en/of aanmerkingen over krijgen van jullie.
Ik wil er de nieuwere games op kunnen spelen en ook moet ie soepel films en concerten in hd formaat (tv) af kunnen spelen als er meerdere dingen open staan.
Ik hoop dat ik het een beetje goed neer kan zetten hier, en anders hoor ik graag hoe het beter kan.
Ik dacht aan het volgende:
Behuizing: Cooler master centurion 6
ASRock ATX MB AMD AM3(+) 990FX EXTREME3
AMD FX-8350 Boxed AM3+ Processor Black Edition
Thermaltake Contac 30 CPU Cooler
Kingston HyperX DIMM DDR3 1600 CL10, 16 GB (2 x 8 GB)
Seagate Barracuda - 3.5i SATA III HDD, 1 TB
XFX Geforce 8600GT
Voeding: Model LPG12 550w
De voeding en de videokaart heb ik nog maar word later ge-upgrade.
Excuus voor de opsomming. Ik had graag zo'n mooi kolommetje gemaakt maar ik kreeg het niet voor elkaar
Zou dit allemaal goed met elkaar werken? Of zijn er delen die ik beter kan verwisselen met andere?
Tja... En waarom AMD? Beetje budget-denken denk ik
Groeten,
Oskar