Help mij met de cooling! (plz)

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 22:35
Mijn moeder wil voor mijn m'n cooling projectje financieren, nu dacht ik zelf aan een stuk of 4 a 5 delta coolers bij OC-shop.. en een goeie athlon cooler met flink wat CFM. Dan koop ik ook wel meteen die geluidsisolatie kitjes van OC-shop erbij.

Nu de vragen:
- Welke delta coolers of zijn er nog andere (betere) coolers?
- Welke athlon cooler, goeie performance maar geen voorbij rijdende trein graag (niet te veel db-A)
- Ik heb een MyCom Athlon kast (Miditower), waar kan ik de coolers het best plaatsen?? Ik dacht zelf aan 2 bovenin, vlak naast de proc. die inzuigen, en 1 op de bovenkant geplakt op een of andere manier, en 2 aan de onderkant om eruit te blazen.

(btw. met 2 coolers bedoel ik dus 2 op mekaar geplakt, ik weet niet of dat veel zin heeft trouwens, heeft dat zin of is er een zinniger alternatief??)

Verwijderd

Begin nou eerst eens een Alpha cooler voor je Athlon MET Delta-fans er op!!!
daarna zie je wel hoe het loopt...

http://dit.is/HardwareXpo

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:26

FFF

op elkaar plakken is zonde kun je net zo gioed één HP delta nemen die zijn sterker dan 2 gewone op elkaar naar mijn id.
mvg FFF
btw, die alpha van 175 met die 2 delta koeler is idd heel goed volgens mij, maar moet wel zien te monteren aan de athlon maar gaat wel denk ik...

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:37

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Twee op elkaar helpt volgens mij geen reet, je kan ze dan beter naast elkaar zetten.
Mzzlz Demoniac,
P.S. Kewle moeder zeg (letterlijk), ik wou dat die van mij dat deed!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Je moet een spire hebben, ja of niet natuurlijk ;)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.