Toon posts:

HDMI Kabel kopen - Hulp nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb even een vraag over een HDMI kabel die ik graag wil kopen voor mijn monitor. Wel, deze moet mijn monitor verbinden met mijn desktop. Maar nu weet ik niet zeker welke HDMI kabel ik nodig heb, een mannetje of vrouwtje? Volgens mij is het gewoon een mannetje maar ik ben daar niet zeker van. Kunnen jullie dit misschien zien aan deze printscreen?

Afbeeldingslocatie: http://oi43.tinypic.com/2nhdpwg.jpg

Alvast bedankt voor de hulp

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:06

RnB

Een normale HDMI kabel voldoet. Deze heeft aan beide uiteindes een ''mannetje''.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt. Weet je ook ongeveer op welke prijs je je moet richten voor een goede HDMI kabel? Ik heb altijd gehoord dat je daar niet mag op besparen omdat dit kan zorgen voor storingen en slechte frequentie als die kabel slecht is geïsoleerd.

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:53

Baggeraar

Wat een gebagger..

voor kabels minder dan 10 meter gewoon de goedkoopste nemen.

een kabel van 3 meter kan je normaal voor minder dan 10 euro kopen. Het enige waar je moet op letten is dat de kabel de 1.4 standaard ondersteund.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

3 euro bij de action, werken gewoon goed

Iperf

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:41
fish schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:21:
3 euro bij de action, werken gewoon goed
:Y mee eens inderdaad, zolang het aansluitingen betreffen die je eenmalig inplugt en niet elke keer weer in en uit plugt. Ik merk dat de stekkertjes dan snel wat minder worden. Dan is de beste oplossing 2 kabeltjes kopen bij de action ;)

iRacing Profiel

• riecardow93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-01 16:19
Voor 9 euro heb je bij de action 3 HDMI kabels, voor 10 euro heb je een "goede" hdmi kabel.
Ik zeg ACTION!
Pagina: 1