"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
En jij blijft stand houden!?Op donderdag 07 juni 2001 23:44 schreef Kees het volgende:
Ik denk dat een aantal crewleden de brillengekte die gestart werd door Traag, niet ver genoeg ging, ze besloten hierop hun idool (femme) te versieren met een groot formaat Zonnebril, waarop zij iedereen van de crew onder psychische druk gingen zetten om het icoon te gebruiken. Dit is helaas met een aantal gelukt, maar anderen hielden stand!
Ik wil wel ff zeggen dat ik het zwaar irritant vindt
dat icon is echt vet makkelijk, kan je snel zien wie er heeft gereageerd. Maar nu denk ik al een tijd dat Femme druk bezig is, blijkt dat de ene helft het Bulldog is, dan weer Floris. Schiet natuurlijk niet op
Verwijderd
Sukt idd... Maar om maar ook bij te horen heb ik Sproggle ook maar ff een z.bril op gezet.Op donderdag 07 juni 2001 23:49 schreef Nielsz het volgende:
[..]
En jij blijft stand houden!?
Ik wil wel ff zeggen dat ik het zwaar irritant vindt
dat icon is echt vet makkelijk, kan je snel zien wie er heeft gereageerd. Maar nu denk ik al een tijd dat Femme druk bezig is, blijkt dat de ene helft het Bulldog is, dan weer Floris. Schiet natuurlijk niet op
Hij ziet er wel een stuk stoerder uit zo, wat is de volgende rage? Tatoe, oorbel?
Zet je webicons maar eens uit, en geniet van mijn zonnebrilOp donderdag 07 juni 2001 23:57 schreef sproggle het volgende:
[..]
Sukt idd... Maar om maar ook bij te horen heb ik Sproggle ook maar ff een z.bril op gezet.
Hij ziet er wel een stuk stoerder uit zo, wat is de volgende rage? Tatoe, oorbel?
eigenlijk van die rare kleuren maar die zijn niet goed. en omdat ik als postman pat natuurlijk wel goed op moet letten kan ik die niet dragen dus maar gewoon een donkere.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
De crew weet al pcies wat het grote nieuws is, en loopt dus alvast op de rage vooruit. Als Femme het grote nieuws bekent heeft gemaakt, dan gaat iedereen met zo`n femme + bril icon rondlopen
Daar hebbik ook al last van.Op vrijdag 08 juni 2001 00:35 schreef saviour het volgende:
Ik vind het maar irritant hoor... Je herkent de mensen niet meer
Verwijderd
Je wordt er iig knapper opOp vrijdag 08 juni 2001 01:42 schreef sjef hoelenpapers het volgende:
Ik lijk wel Heino!
* Wirf was totnutoe altijd icoonloos
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Heeft Keanu z'n hippe bril niet op in jouw icon?Op vrijdag 08 juni 2001 01:43 schreef HlpDsK het volgende:
Ik ben lekker brilloos
Wou ik net zeggen!Op vrijdag 08 juni 2001 01:49 schreef sproggle het volgende:
[..]
Heeft Keanu z'n hippe bril niet op in jouw icon?
Ik heb de film eergister nog gezien, ff denken...
Op dat moment heeft ie geen bril op volgens mij.
Verwijderd
Jawel, maar die is tenminste echtOp vrijdag 08 juni 2001 01:49 schreef sproggle het volgende:
[..]
Heeft Keanu z'n hippe bril niet op in jouw icon?
gewoon overal een zonnenbril op, ook al kom je het meestal niet tegen (check mn icoonOp donderdag 07 juni 2001 23:47 schreef twixx het volgende:
Zonnebrillen roeleren, wel eens een fiber-cable met een zonnebril gezien? Ik ook niet. Mijn icon dus ook niet.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
LOL!, het is iig geval humor al die brillen!Op vrijdag 08 juni 2001 01:53 schreef Wirf het volgende:
[..]
gewoon overal een zonnenbril op, ook al kom je het meestal niet tegen (check mn icoon)
Volgende stap is overal zo`n bril met fopneus (en snor!!) op te plakken. (oeps, hebbik nu nieuwe rage ontketend?Op vrijdag 08 juni 2001 01:54 schreef sjef hoelenpapers het volgende:
[..]
LOL!, het is iig geval humor al die brillen!
Verwijderd
Nee, een zonnebril is nog wel te doen met fotoshop maar bij een snor en neus haak ik af en mischien met mij nog wel andere. Dan is de rage snel afgelopenOp vrijdag 08 juni 2001 02:12 schreef stokkie het volgende:
[..]
Volgende stap is overal zo`n bril met fopneus (en snor!!) op te plakken. (oeps, hebbik nu nieuwe rage ontketend?)
Hey, niet om het een of het ander maar heb jij niet een uur of 4 geleden aangekondigd je nest op te zoeken? Of ben je nog te nieuwschierig om te slapen?
[verder ot] ja ik probeerde te slapen. Lukte nietOp vrijdag 08 juni 2001 02:21 schreef sproggle het volgende:
[..]
Nee, een zonnebril is nog wel te doen met fotoshop maar bij een snor en neus haak ik af en mischien met mij nog wel andere. Dan is de rage snel afgelopen
offtopic:
Hey, niet om het een of het ander maar heb jij niet een uur of 4 geleden aangekondigd je nest op te zoeken? Of ben je nog te nieuwschierig om te slapen?
[/ot]
ff héééél flauw...tis nieuwsgierig
alleen nu nog een niet-bruin-waar-de-bril-zat-versie
This too shall pass
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
De rage is alweer over. Degene die een script kan maken die ergens het weer afleest en dan in php maakt dat de temp. wordt vergeleken is pas een heldOp zaterdag 09 juni 2001 10:22 schreef DEM het volgende:
Ach ja, mijn plaatje was standaard-uitgerust-met-zonnebril, ik loop voor op de rage
Verwijderd
Een beetje originaliteit kan geen kwaad, btw ik vind een filpje zoals die van HlpDsk ook wel gaaf, dat kan tenminste niet iedereen...
(En NEE dit is geen poging tot het aansporen van na-aperij)
Verwijderd
Tja, volgens mij hebben ze iets te verbergenOp vrijdag 08 juni 2001 00:35 schreef saviour het volgende:
Ik vind het maar irritant hoor... Je herkent de mensen niet meer
Verwijderd
JC Denton?Op zaterdag 09 juni 2001 10:22 schreef DEM het volgende:
Ach ja, mijn plaatje was standaard-uitgerust-met-zonnebril, ik loop voor op de rage
Ik loop anders al jaren zo rond.....Op vrijdag 08 juni 2001 01:42 schreef sjef hoelenpapers het volgende:
Ik lijk wel Heino!
Wat ben ik toch populair
Stelletje lamerts !
Aannames zijn fataal.
Mijn oude icoon is inmiddels door iemand gejat, dus heb ik m'n baby maar een bril gegevenOp maandag 11 juni 2001 06:22 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Mijn webicoon heeft ook een zonnebril: een roze
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Klik hier als je een groote versie van mijn icoon wil zien.... (600Kb)
Advanced sheep-counting strategies
[edit]
Alweer gevonden
OuweOp woensdag 20 juni 2001 15:08 schreef [YR]paladin het volgende:
kweenie, gewoon ergens een bril erop zetten
There is no art to find the minds construction in the face
wat is daar het nut van?Op donderdag 21 juni 2001 00:26 schreef irule het volgende:
^^^^^^
This too shall pass
Fried AMD ketting!!!Op donderdag 07 juni 2001 23:57 schreef sproggle het volgende:
[..]
maaruh, is die rage nog steeds in? ik heb de zonnebril al weer afgedaan
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Foei, mag niet omhoog schoppen zonder redenOp dinsdag 03 juli 2001 21:27 schreef RRX het volgende:
mij heeft nu ook een bril