Hallo Tweakers!
Volgens mij is SF hier ook het goede forum voor, zo niet - mijn excuses en graag een schopje naar de goede locatie.
Zojuist wilde ik afrekenen met iDEAL aan de hand van mijn Random Reader van de Rabobank. Ik doe dit al jaren. Toen ik mijn gegevens invulde kreeg ik de volgende foutmelding:
Tegenwoordig download ik zelden uit illegale bron, dankzij het zoeken naar koopjes en de aanschaf van Spotify en Netflix. Ook kon mijn virusscanner: Avast én Hitman Pro, geen rariteiten vinden op de bak.
Het verbazinwekkende, echter, is dat de transactie wél slaagde op mijn MacBook Pro met Safari.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Volgens mij is SF hier ook het goede forum voor, zo niet - mijn excuses en graag een schopje naar de goede locatie.
Zojuist wilde ik afrekenen met iDEAL aan de hand van mijn Random Reader van de Rabobank. Ik doe dit al jaren. Toen ik mijn gegevens invulde kreeg ik de volgende foutmelding:
Ik heb het daarna nog een keer gedaan, je weet maar nooit wanneer mijn dikke vingers een verkeerd getal invoerde. Ik kreeg dezelfde melding. Een quickie via Google eindigde op tweetal pagina's, een forumpost van iemand met hetzelfde probleem. Rabobank kon weinig zeggen maar het hoefde niet persé iets malafide te zijn. De transactie was geprobeerd op een Windows 8.1 bak met Google Chrome.U gebruikt een oud type Random Reader, deze kunt u niet meer gebruiken. Gebruik de nieuwe Random Reader. Het juiste type ziet u hierboven staan.
Tegenwoordig download ik zelden uit illegale bron, dankzij het zoeken naar koopjes en de aanschaf van Spotify en Netflix. Ook kon mijn virusscanner: Avast én Hitman Pro, geen rariteiten vinden op de bak.
Het verbazinwekkende, echter, is dat de transactie wél slaagde op mijn MacBook Pro met Safari.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x