Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:07
Sinds kort ben ik in het bezit van een Microsoft Surface 2 (Voorheen RT) tablet. Fantastisch apparaat, voldoet precies waarvoor ik het wil gebruiken.

Toch vind ik 1 nadeel; het geluid naar mijn Philips Fidelio L1 hoofdtelefoon klinkt met lichte ruis. Niet overdreven, maar als het nummer even stil is of wat rustigere passages heeft merk ik dit.
Ik speel met flac en alac als bestandsformaat, vaak in de wat hogere indeling opgenomen.

Nu ben ik benieuwd of er al gebruikers zijn die een losse USB geluidskaart c.q. dac hebben aangeschaft om een beter resultaat te krijgen. Ik ben al paar dagen aan het struinen op het internet en lees alle grote merken erop na, maar, nergens kan ik vinden of er ook maar 1 apparaat gaat werken op mijn Tablet. Voorbeeld Creative Labs, Turtle, Asus enz.

Iemand die mij wat meer kan vertellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

ik heb een headset op usb van Creative. deze werkt perfect op mijn surface rt. Perfect helder geluid en ook de microfoon werkt zonder problemen

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
@speedydown: Welk type is dat? Hoefde je geen drivers te installeren hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 20:57
http://forums.wpcentral.c...ce-buying-experience.html

Is dus geen probleem. Voor een goede prijs kwaliteit kun je kijken naar de sabre dac van hifimediy.com. komt goed uit reviews en maakt op de surface pro iig een groot verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
arjandijk162 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 01:00:
http://forums.wpcentral.c...ce-buying-experience.html

Is dus geen probleem. Voor een goede prijs kwaliteit kun je kijken naar de sabre dac van hifimediy.com. komt goed uit reviews en maakt op de surface pro iig een groot verschil
Bedankt! wat grappig om te zien dat er dus meer mensen wereldwijd mee bezig zijn :) Nu ga ik hem bestellen, alleen vind wel beetje eng want moet ik nu HK Post registered hebben of German Post to Belgium of gewoon DHL ...maar dat is weer 30 euro extra ...
Of zijn ze nog ergens anders te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Let wel op, op een Surface PRO kun je handmatig drivers installeren, op Surface RT zeer waarschijnlijk niet. Dus het werkt dan out-of-the-box wel of niet.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
CAP-Team schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:17:
Let wel op, op een Surface PRO kun je handmatig drivers installeren, op Surface RT zeer waarschijnlijk niet. Dus het werkt dan out-of-the-box wel of niet.
oké bedankt. Ik weet dat de pro gewoon een "echte" op x86 gebaseerde Windows versie gebruikt. Ik zag wel dat de dac van Sabre U2 zonder drivers zou moeten werken, maar, ben nog aan het twisten welke manier van verzenden ik ga kiezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
Zijn er trouwens ook mensen bekend met een DragonFly USB DAC van AudioQuest? en, werkt deze met een Windows RT? Ik vraag dit omdat google mij wel wat resultaten laat zien van mensen die er 1 hebben maar niet of het naar behoren werkt.

Misschien hier op het forum iemand die er bekend mee is?
Op de website zelf staat dat er wel wat kleine bugs zijn met Windows 8, maar, voor de rest geen info te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwarV
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 16:15

DwarV

Rekent aan het leven

Mijn Focusrite 8i6 werkt vooralsnog niet. Er wordt wel een soort van driver geinstalleerd, maar het apparaat werkt dan vervolgens niet.
Pagina: 1