Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een normale laptop voor prive gebruik en dagelijks gebruik: mail, internet etc.

Ik wil 2 programma's goed kunnen draaien.

Dit zijn guitar pro 6
Microsoft publisher

Ik wil er echt maximaal 600 euro voor betalen, dus liever minder.
Merk maakt niet veel uit, maar geen apple!

het liefst al geinstalleerd met windows 7/8 maar is geen pre.

Wie of wie wil deze aap die geen verstand heeft van laptops helpen :-)

Verwijderd

Ik wil deze aap wel helpen, haha. Ehm kijk eens naar de Lenovo e540, dan neem je een i3 processor, 4gb ram en intel hd4600 integrated graphics. Wel zou ik als upgrade van Wide HD Screen naar Full HD screen gaan, dan zit je op 620,- ofzo, inclusief windows. Er circuleert hier een kortingskode van 7% op het forum, als je die gebruikt zit je rond de 580/590. Dan heb je voor het geld een prima laptop!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:34:
Ik wil deze aap wel helpen, haha. Ehm kijk eens naar de Lenovo e540, dan neem je een i3 processor, 4gb ram en intel hd4600 integrated graphics. Wel zou ik als upgrade van Wide HD Screen naar Full HD screen gaan, dan zit je op 620,- ofzo, inclusief windows. Er circuleert hier een kortingskode van 7% op het forum, als je die gebruikt zit je rond de 580/590. Dan heb je voor het geld een prima laptop!
Of je klikt gewoon hierop pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C60041MH) :p

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
Dan heb je niet die korting en heb je een 768p scherm, wat je niet wilt :P De E540 is juist zo interessant omdat hij voor weinig geld een 1080p scherm biedt. Verder sluit ik me aan bij maartjepaartje, dat lijkt me de meest geschikte configuratie voor de TS.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

Verwijderd

Topicstarter
Super bedankt! Zijn er ook andere goedkopere opties? En waar kan ik hem het beste kopen als ik voor lenovo kies? Azerty?

• Metal Earth
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-11 09:58
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:44:
Super bedankt! Zijn er ook andere goedkopere opties? En waar kan ik hem het beste kopen als ik voor lenovo kies? Azerty?
De Lenovo E540 kan je bestellen bij de website van Lenovo zelf anders krijg je de 7% korting ook niet. Er zijn wel andere opties in deze prijsklasse maar ik denk dat je met de Lenovo het beste uit de voeten kunt. Een full hd scherm in een laptop onder de 600 euro is een zeldzaamheid.
Pagina: 1